Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kinostellut minuakaan.Eikä kiinnosta vittuakaan makeutusaineet.
Ne kattoo vähän alemmas.Ja herraJjjumala, että sointu börgin naama on ärsyttävä.
Mikä siinäkin ihmisiä kiehtoo.
Kyllä offtopikin naisjäsenillä on komiammat.
JA LUOMUT!!Kyllä offtopikin naisjäsenillä on komiammat.
Nämä on juuri niitä mistä mainitsin, ei sokeria, ei makeutusaineita. Hyviä on!Ite oon kovin tykästynyt Juustoportin, ainakin itselle uusiin makeuttamattomiin:
katso liitettä 253071
katso liitettä 253072
Kysehän on nimenomaan määristä.Ei kinostellut minuakaan.
Kunnes vatsa alkoi kertoa, notta kannattais ehkä kinostella.
Ihmettelen kyllä, miten monet käyttää makeutettuja tuotteita joka päivä ilman onkelmia...
intrat, boosterit, palkkarit, rahkat, patukat, juomat, kastikkeet....
Mutta uutisissa lisääntyvä teema näkyy olevan vatsavaivat. Tiedä sitten...Ei näistä ota selvää.
Pitänee ottaa kokeiluun seuraavalla kerrallaIte oon kovin tykästynyt Juustoportin, ainakin itselle uusiin makeuttamattomiin:
katso liitettä 253071
katso liitettä 253072
Ei silarit tosiaan tee kenestäkään automaagisesti tyhmää.Ei mitään hajua kukamikä tämä Sointu on, mutta pikaisella kuukletuksella ktm ja hyvästä perheestä. Ulkonäön perusteella tyhmä julkisuudenkipeä muoviblondi, mutta saattaa siis olla fiksu julkisuudenkipeä muoviblondi.
Höpsis, ei silarit tee kenestäkään automaagisesti tyhmää.
Mä ainakin olin tyhmä jo ennen niitä joten mikään ei muuttunut.Ei silarit tosiaan tee kenestäkään automaagisesti tyhmää.
No niin kai...Yleensä.Kysehän on nimenomaan määristä.
No niin kai...Yleensä.
Mutta itse en käyttänyt paljoa mithään. Monivihamiiniporetabletti päivässä. Siinä kaikki.
Lopetin käytön, ja johan alkoi vatsa paranemaan. Pariin kertaan testasin vielä myöhemmin: vatsa jumissa.
Yksilöllistähän tämä tietty. Jotenkin yliherkistyi itsellä kai sitten.
Sukraloosista ainakin ollut nyt uutisissa, ettei sitä ainakaan kannattaisi käyttää. Ehkä muut on ok, tai parempia.
Jotain syklamaattia ja sakariinia näköjään.Jos siinä oli sorbitolia? Mullakin menee vatta sekasin sokerittomista yskänpastilleista, mutta noita sivistyneempiä makeutusaineita voi imeskellä vaikka kuinka.
Näinhän se aina on.Yksilöllistähän tämä tietty.