Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tumblr_ldvxob0roO1qd33kzo1_500.jpg
52v. Voi veljet.
 
Eilen lähiladulla sivakoi alakoululaisia. Yksi jannu hiihti kiusallaan toistuvasti edellämenijän suksien päälle, vaikka tämä oli useamman kerran pysähtynyt ja käskenyt ohittamaan itsensä. Viimein tämä kiusanhenki lähti liikkeelle, mutta ohitustilanteessa sotkeentui jotenkin ja rämähti vatsalleen ladulle.

Saattoi tapahtua niin, että tilannetta seurannut ohikävelevä Sylvi-täti hivenen naurahti ilahtuneena. Joskus elämä opettaa.
 
Eläkää ny. Ei tuota voi kuin suositella. Vaimo on ny pari vuotta harrastanu rossfittiä 4-5krt vko. Voi veljet ettän on pinkeessä kondiksessa. On mukava kahtella kun kanssa eläjällä on bakarat kondiksessa.

voi voi

jos ferrataan persu crossfit tai persu voiman tahi painonnostaja NAISta

kyllähän se on niin että jälkimmäiset vie, silmänruokaosastolla, niin kirkkaasti että huhhuh ja vielä kerran huhhuh

omilla silimillä tekemieni havaintojen mukaan, molemmilla olen katsonut
 
voi voi

jos ferrataan persu crossfit tai persu voiman tahi painonnostaja NAISta

kyllähän se on niin että jälkimmäiset vie, silmänruokaosastolla, niin kirkkaasti että huhhuh ja vielä kerran huhhuh

omilla silimillä tekemieni havaintojen mukaan, molemmilla olen katsonut
Prkl...Tässä pikaisella googletuksella, muistin virkistämiseksi, taitaa ehkä kuitenkin rosfitti viedä voiton :eek:
Googlen mukaan naispainonnostaja/voimanostaja on suunnilleen panssarivaunun kokoinen karju. Ei siellä montaa Vuohijoen näkööstä tullut vastaan.

Rosfitti taas vähän pakottaa olemaan kokonaisuutena (joka tunnetaan hyttysenä, tä?) aika hyvässä kunnossa.
 
Googlen mukaan naispainonnostaja/voimanostaja on suunnilleen panssarivaunun kokoinen karju.

tarkoitinkin omilla silmillä tekemiä havaintoja, analogisesti tehdyista havainnoista, ei tikitaalia

kuntoilusalilla missä piipahtelen säännöllisesti on Minun aikana käynyt kaksi jonkinasteita voimannostajaa

voi veljet! muuta ei pysty sanoa

heidän salipukeutuminekin on ollut heti niin seksikästä, ei mitään tyhmiä tiukkoja toppeja ym. NAISten salihömpötyksiä vaan löysä t-paita!

sterotypiani mukaan crosfitnaiset eivät käytä t-paitoja? korjatkaa jos olen väärässä? oletan että heillä pitää olla joku muodin mukainen kampe päällä
 
ei kai noita nyt parisuhdemielessä katsella? ei ole ainakaan allekirjoittaneelle tullut ikinä miele:n kään

ei jynkkyäkatsellessakaan vaikka olisi kuinka hyväperseinen nainen näyttelijänä

Yours
 
Back
Ylös Bottom