Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

"En ole vielä koskaan kuullut, että intti olisi tuhonnut jonkun urheilijan uran. Jos pitää saada heittoon 15 metriä lisää, niin ei sitä kyllä varusmiespalvelusaika noin yleisesti ottaen estä"


Hehe, aijai, Seppo on kyllä vedossa edelleen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perheenliikutin Vw Caddy Maxi voisi olla aiheellista päivittää kauppakassiksi, kun sen verran harvakseltaan on enää käyttöä 7-paikkaisuudelle... 5tkm/vuosi näemmä tullut ajoa, mutta mikä tilalle? Sähkösotkalla tulee sitten n. 25 tkm ajoa vuodessa. Harvoin olisi tarve ajaa molemmilla autoilla samana päivänä n. 150-250 km duunimatkat ja pääosin käyttöä tulisi päiväkotiin kuskaamisesta, kauppareissuista jne. maks. 10km ajoista per päivä. Jos nyt 5 tkm tulee vuoteen ajoa, niin saisi maksaa alle 5 k€.
Eli enää ei ole tarvetta lessubussille...?

No ainakin @maltsu suosittelisi Kämliä, ja samaa ehdottaisin itsekin.
 
Sylville yhdessä kuvassa mahdollisesti tulevan elämänmuutoksen seuraukset, hieman karrikoidusti esitettynä :LOL:

wULnGm1.png
 
Sylville yhdessä kuvassa mahdollisesti tulevan elämänmuutoksen seuraukset, hieman karrikoidusti esitettynä :LOL:

wULnGm1.png

Tämä todellisuus on syynä siihen, miksi aina ajattelin hommaavani koirulin vasta sitten, kun eläke alkaa.

Otinkin juuri päikkärit kissan kanssa: tuli peitteen alle kainaloon tuhisemaan. Eläinlääkärikeikka on siis annettu anteeksi.
 
Tiedän että.moni joka hakee lihasmassaa helposti unohtaa cardion. Minä kärsin kroonisesta yskästä 2-3 vuotta. JOKA aamu kun kävil autolle niin oksensin. Talvella kävelin koronanaamarilla koska kylmä ilma aiheutti rajuja yskäkohtauksia. Olin paskassa kunnossa. Rauta liikkui mutta muistan puoli vuotta sitten kun piti crosstrainerilla tehdä cardiota. 3 minuuttia meni niin luovutin. Sen jälkeen olen säännöllisesti harrastanut nyrkkeilyä ja tehnyt cardiota eri muodoissa.
Perkele yskä hävisi kokonaan!! Lääkäri ei tiennyt yhtään mistä yskä johtui vaikka kävin erikoislääkärillä. Se oli yhtä helvettiä, voitte kuvitella miltä tuntuu oksentaa autossa matkalla töihin tai s-marketin parkkipaikalla. Tuntuu myös siltä että pysyn kauemmin skarppina nykyään
 
Missä vaiheessa haudan ryöstö muuttuu arkeologiaksi? :unsure:

Kuulustelussa.

"Siis te väitätte tosissanne olevanne arkeologi? "
"Eihän minulla virallisia paperita ole mutta olen lukenut kirjan epyktin muumioista ja olin viemässä sarkovaakia poliisille kun minut yllätettiin.... eikun siis pidätettiin
 
Back
Ylös Bottom