Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toisille jää toi vauvasuu ihan aikuiseksi asti, pääasia että on sinut itsensä kanssa. Jaxuhali!Hyi helevetti mitä litkua. Puoli tölkkiä sai juotua ja loput viemäriin. Riitti tämä kaljoittelu taas seuraavaksi 10 vuodeksi.
Sniffari ja Vokot voisi pitää sulle koulutusseminaaarin oluen juonnista #lääkkeeksi :DPuoli tölkkiä sai juotua
Jos nää on näitä taikauskoisia, ettei ennen peliä saa tyhjentää pussukoita. Siinä sitten ollut vaan liian pitkä peliputki.
Nyt on bärse kipee.
Toinen osapuoli nähtävästi naapurin pihajäätikkö.
katso liitettä 250404
Mäkitreeniä. Sauvakävellen ylös, juosten alas. 20 min VK-alueella. Olipa mukava treeni! Nousumetrit 320, keskisyke 141. Rapsuttelin myös yhtä koiraa!
Ootko käynyt testaamassa sukealueet, vai onko polarin arpomat? Mulla heitti aika paljon mattotesti / polarin arpa.katso liitettä 250404
Mäkitreeniä. Sauvakävellen ylös, juosten alas. 20 min VK-alueella. Olipa mukava treeni! Nousumetrit 320, keskisyke 141. Rapsuttelin myös yhtä koiraa!
Äsken käytiin läpi tapahtumia ja karhubaaria ei mainittu.Tai sitten eksyit juopporeissulla jonkin karhubaarin takahuoneeseen.
Tästä tuli mieleen, että minä kävin viime viikolla Vierumäellä kuntotesteissä. Kesken pyörän polkemisen ilmoittivat muutaman kerran kunkin sykkeen ja tietysti vertasin omiani kellon lukemaan. Oli positiivinen yllätys huomata, että heidän kroppaan asettamien anturien (4 kpl) mittaamat sykkeet erosivat Garminin rannekellon ilmoittamista vain yhdellä-kahdella numerolla. Riittävän tarkkaa peruskuntoiijalle.Ootko käynyt testaamassa sukealueet, vai onko polarin arpomat? Mulla heitti aika paljon mattotesti / polarin arpa.