Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tiedän että.moni joka hakee lihasmassaa helposti unohtaa cardion. Minä kärsin kroonisesta yskästä 2-3 vuotta. JOKA aamu kun kävil autolle niin oksensin. Talvella kävelin koronanaamarilla koska kylmä ilma aiheutti rajuja yskäkohtauksia. Olin paskassa kunnossa. Rauta liikkui mutta muistan puoli vuotta sitten kun piti crosstrainerilla tehdä cardiota. 3 minuuttia meni niin luovutin. Sen jälkeen olen säännöllisesti harrastanut nyrkkeilyä ja tehnyt cardiota eri muodoissa.
Perkele yskä hävisi kokonaan!! Lääkäri ei tiennyt yhtään mistä yskä johtui vaikka kävin erikoislääkärillä. Se oli yhtä helvettiä, voitte kuvitella miltä tuntuu oksentaa autossa matkalla töihin tai s-marketin parkkipaikalla. Tuntuu myös siltä että pysyn kauemmin skarppina nykyään
Ostin työkaverilta crosstrainerin reilu vuosi sitten. Olen vatkannut sillä kymmeniä tunteja. EI VITTU MITÄÄN HYÖTYÄ MIHINKÄÄN.

Saatana.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehkä oot jo nyt niin hyvässä kunnossa että vaatii erilaistaärsykettä😑
minions-lol.gif
 
Tiedän että.moni joka hakee lihasmassaa helposti unohtaa cardion. Minä kärsin kroonisesta yskästä 2-3 vuotta. JOKA aamu kun kävil autolle niin oksensin. Talvella kävelin koronanaamarilla koska kylmä ilma aiheutti rajuja yskäkohtauksia. Olin paskassa kunnossa. Rauta liikkui mutta muistan puoli vuotta sitten kun piti crosstrainerilla tehdä cardiota. 3 minuuttia meni niin luovutin. Sen jälkeen olen säännöllisesti harrastanut nyrkkeilyä ja tehnyt cardiota eri muodoissa.
Perkele yskä hävisi kokonaan!! Lääkäri ei tiennyt yhtään mistä yskä johtui vaikka kävin erikoislääkärillä. Se oli yhtä helvettiä, voitte kuvitella miltä tuntuu oksentaa autossa matkalla töihin tai s-marketin parkkipaikalla. Tuntuu myös siltä että pysyn kauemmin skarppina nykyään

Tuo cardio voi tietty pitää mitä tahansa sisällään. Nyrkkeily yleensä on aika anaerobista ja sen lisäksi muu cardiotreeni olisi hyvä olla ihan peruskuntoharjoittelua (pitääpystyäpuhumaanpuuskuttamatta). Peruskuntoharjoittelu jää kyllä ihan turhan useilla tekemättä. Monen peruskunto on niin huono, että vaikuttaa arkielämän jaksamiseen. Monella aktiivisesti liikkuvalla ihmiselläkin peruskuntotreenit jää usein tekemättä, tai vähiin ja painellaan aina liian kovilla tehoilla. Jos aina tekee treenit sillä mukavalla kivalla vk1 alueella, niin se kehittää tiettyyn pisteeseen asti ja sen jälkeen kehitys stoppaa. Aktiivisellekin liikkujalle usein riittää yksi tehoharjoitus viikossa, kunhan se tehdään sitten tarpeeksi kovilla tehoilla, loput voi ja pitää olla peruskuntoharjoittelua.

Ei nyt suoraan koske lihasmassaa, mutta jos yhdistetty voima- ja kestävyysharjoittelu kiinnostaa, niin näistä löytyy lisää:



Ja jottei menis ihan vika raiteelle ketjun aiheesta, niin

Ostin työkaverilta crosstrainerin reilu vuosi sitten. Olen vatkannut sillä kymmeniä tunteja. EI VITTU MITÄÄN HYÖTYÄ MIHINKÄÄN.

onhan siitä nyt ainakin se hyöty ollut, että tohtorin sohvan jouset on ollut kymmeniä tunteja kulumatta.
 
Back
Ylös Bottom