Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
ei kai hesoos autoa tarvi #degröna

taksi pihaan jos tarvii
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä en etes grillais, kai hesooski grillejä löytyy missä makkaraa myydään jos mieli rupeaa tekemään

#paikkakunnalla vaihtoehdoiksi asti, ei ole kertaakaan käynyt miele:ssä oman rillin hankinta
Aika vähissä on grillit meidän huudeilla ja oma auto on pakollinen
 
niin PoikaMiesBoxiahan Minä katselen, ykisnhän Minä lottovoittajanakin muuttaisin

Toki kiireinen ja tärkeä lottovoittaja voisi ottaa sorjan kodinhoitajan vakituisesti asumaan tuonne, laaja työhaastattelukierros ensin kaikessa rauhassa. Määräaikainen työsuhde ettei käy niin kuin Möykkyselle.
 
Toki kiireinen ja tärkeä lottovoittaja voisi ottaa sorjan kodinhoitajan vakituisesti asumaan tuonne, laaja työhaastattelukierros ensin kaikessa rauhassa. Määräaikainen työsuhde ettei käy niin kuin Möykkyselle.
Niin jos tkis pitkn sopparin joskun maksullisen kanssa, saisi varmaan vähän alennusta, eli tonnin päivä

miljoonalla jo pitäis kolmevuotta!
 
Niin jos tkis pitkn sopparin joskun maksullisen kanssa, saisi varmaan vähän alennusta, eli tonnin päivä

miljoonalla jo pitäis kolmevuotta!

Ajattelin pikemminkin että näin saataisiin houkuteltua nainen reviirillenne. Ja luontainen charmi sitten hoitaa lopun. Tietysti ensin pitäisi saada se lottovoitto.
 
Toisaalta voikin käydä ilmi että olet se hiljainen panomies ja tyytyväinen muru alkaakin kantaan linnaasi rahaa.
 
1668541753460.png
 
niin siinä kävi, kun rupesi eilen ahnehtimaan niin jäi myymättä -> & tämän aamun ostopaikka käyttämättä

taas kävi sanan lasku toteen

ja se ei ole se jonoon liittyvä, ei nimittäin ole
 
Ai että minkä herkun olen löytäny, kookosriisi! Ihan täydellistä curryn tai sweet chilin kanssa. Mikä parasta, loput riisit voi niiden jäähdyttyä syödä jälkkärinä vaikka vadelmahillon kanssa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom