Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naapurit ihan liian lähellä.Tässäpä pramea mökki!
Mökki tai huvila, Kuusamo, Ruka, 5 250 000 €, 571 m²
5 mh, oh, rt, avok, lounge, 7 kph, 3 wc, s, khh, biljardisali, elokuvah, spa-osasto, uima-allas, kuntosali, sikarih, viinikellari, autotalli, 2 tekn.tila, var.. Löydä uusi kotisi Etuovi.comista jo tänään!www.etuovi.com
Ja rehellisillä rahoilla ostettu. Eikö tätä myyny välittäjän kautta sen Uros-veijarin vaimo.Tässäpä pramea mökki!
Mökki tai huvila, Kuusamo, Ruka, 5 250 000 €, 571 m²
5 mh, oh, rt, avok, lounge, 7 kph, 3 wc, s, khh, biljardisali, elokuvah, spa-osasto, uima-allas, kuntosali, sikarih, viinikellari, autotalli, 2 tekn.tila, var.. Löydä uusi kotisi Etuovi.comista jo tänään!www.etuovi.com
Minulla kun ei riitä taidot pelata noilla raketeilla, niin pysyttelen tuulipukulinjalla. Isot pojat sanoi, että 8 ekun nurkilla ostetut Marimekot pitäisi olla ok.#kempower
Oletko ajatellut alkaa sellaiseksi säkeille potkijaksi?Kävin näyttää säkille, kuka käskee.
Siinä hymy hyytyy kun naapurimökin terassilla joku porilainen päättää vetää karaokena Yön koko tuotannon.Kattelin vielä noi Rukan mökin kuvat läpi, niin tuossa ois kyllä oikeasti eka tuollainen ökyasunto kotimaassa, josta vois maksaa, jos tuollaisia summia ois asuntoon laittaa. Ainakin noin niinku sata kertaa mieluummin kuin jostain hemmetin Helsingin (tai ylipäätään minkään suurkaupungin) keskustasta.
Tarvii vielä saada pikkaisen palkkakehitystä, mutta kehityskeskustelukin tulossa torstaina, että pitää laittaa hommaa vireille.
Todellakin.Mun mielestä toi Rukan mökki on just semmonen minkä huonon tai ilman makua oleva ihminen kuvittelee hienoksi. Ihan kuin jonkun Bond leffan pahiksen tai huumeparoonin kämppä.
Toi vois olla Tony Montanan mesta.
Ei haittaa. Sit vaan vastapalloon Moog & Moogsin Kolmen minuutin munaa luupilla ja lisää jaloviinaa kaapista.Siinä hymy hyytyy kun naapurimökin terassilla joku porilainen päättää vetää karaokena Yön koko tuotannon.
Mun mielestä toi Rukan mökki on just semmonen minkä huonon tai ilman makua oleva ihminen kuvittelee hienoksi. Ihan kuin jonkun Bond leffan pahiksen tai huumeparoonin kämppä.
Toi vois olla Tony Montanan mesta.
Minulla kun ei riitä taidot pelata noilla raketeilla, niin pysyttelen tuulipukulinjalla. Isot pojat sanoi, että 8 ekun nurkilla ostetut Marimekot pitäisi olla ok.
Kattelin vielä noi Rukan mökin kuvat läpi, niin tuossa ois kyllä oikeasti eka tuollainen ökyasunto kotimaassa, josta vois maksaa, jos tuollaisia summia ois asuntoon laittaa. Ainakin noin niinku sata kertaa mieluummin kuin jostain hemmetin Helsingin (tai ylipäätään minkään suurkaupungin) keskustasta.
Tarvii vielä saada pikkaisen palkkakehitystä, mutta kehityskeskustelukin tulossa torstaina, että pitää laittaa hommaa vireille.