Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

482006486_1200863514946565_1930253119665365851_n-e1741611629917.jpg

Perjantaina on muuten Nordeassa osakesäästöpäivä kohteena Ameriikan Yhdysvallat. Kaikki kaupat 1e. Rahnat vaan loppu kun menin ostamaan sen pahuksen kellon. =D
Puuilolta positiivinen tulosvaroitus, +8%!
Nythän on varmaan hyvät ajat ostella ameriikkaa seuraavat neljä vuotta, jos porkkana pitää kurssien suunnan samanmoisena mitä nyt viime viikot on menny. Eiköhän ne sitte taas jossain vaiheessa nouse.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Miettiikö muut ostamista ja omistamista siltä kantilta, että tavara on just sen arvoista kuin siitä on joku valmis maksamaan? Jos näin, niin onko sillä sitten mitään merkitystä mitä joku muu on jostain maksanut, sikäli jos itse on todennut, että ei ole hintansa arvoista?

Myönnetään, että joskus sortuu parhainkin heittämään ensimmäisen kiven, mutta yleensä tulee päiviteltyä velkavivulla keulivia. Rahamiehet eli massikeisarit sit erikseen, varsin jos on ihan itse massit kääritty.

Miettiikö muut ostamista ja omistamista siltä kantilta, että tavara on just sen arvoista kuin siitä on joku valmis maksamaan? Jos näin, niin onko sillä sitten mitään merkitystä mitä joku muu on jostain maksanut, sikäli jos itse on todennut, että ei ole hintansa arvoista?

Näin se menee ja hinta millä myydään kaupassa kuitilla, palautusoikeudella ja luottokorttimaksulla ei ole se minkä itse saa, kun myy saman tori.fi tai foorumi.fi käteiskaupalla ja perävalotakuulla.

...esittelee sitä muille mielellään.

...#näkyy kuvien postailulle ei ole mitään perustetta?

🤔

Tämä, olen ostanut omaksi iloksi kengät, pessyt auton, hommannut salikuteita. Ei ole #näkyy kuvia mistään niin kyllähän tuo esittely on selkeästi muita varten mun mielestä. Eikä siinä, samalla tavalla ne kuvat soljuu tähän forumin off-topic virtaan zilakan tissi giffien kanssa, mutta jotenkin se että asiaa pitää samaan aikaan esitellä ja sitten peitellä että en esittele niin tekee siitä hiukan huvittavaa. Kyllähän te nyt helvetti haluatte 10k kelloja näytellä somessa, eikä sitä tarvii peitellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom