Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
😖 Voi kannikka sentään, että aamupäivän nyrkkeilymatsi tuotti infernaalisen selkäkivun. Kaikki pillerit on jo vedelty tuplana ja aikaa vietetty sikiöasennossa. Nyt jos joku lässyttää, kuinka liike on lääke, niin puren nilkasta.

Mistä voi tilata kotiin jotain megamömmöä, joka vie toiseen universumiin..?

Juuri, kun on Robertin kanssa järkätty niitä yhteistreenejäkin, niin Sylvi makaa valmiiksi kanveesissa!

Tavoitteeni palautua tulevana vuonna elegantisti liikehtimään tatamille ei tunnu ollenkaan realistiselta 😪
 
Taas on se aika vuodesta kun tuli vuosi lisää. En juhli enkä kupita. Ei tarvi onnitellakkaa! Tissit saa näyttää.

108C8F30-AF4F-4F97-95EC-491B98302F1D.gif
 
On hieno ja järkevän kokoinen adults only elämiseen. Kullitetut yksityiskohdat sallittakoon tuossa lokaatiossa.

niin PoikaMiesBoxiahan Minä katselen, ykisnhän Minä lottovoittajanakin muuttaisin
 
Olispa miljonääri.

Ostaisin tuon ullanlinnan marmoripökäleen ja grillaisin halpaa makkaraa kattoterassilla.

Mahdollisesti alasti.

Minä en etes grillais, kai hesooski grillejä löytyy missä makkaraa myydään jos mieli rupeaa tekemään

#paikkakunnalla vaihtoehdoiksi asti, ei ole kertaakaan käynyt miele:ssä oman rillin hankinta
 
Minä en etes grillais, kai hesooski grillejä löytyy missä makkaraa myydään jos mieli rupeaa tekemään

#paikkakunnalla vaihtoehdoiksi asti, ei ole kertaakaan käynyt miele:ssä oman rillin hankinta
Mutta pointtihan olisi tarjota hienopieruille kunnon ruuan tuoksua. Halusivat tai eivät.

Vaihtelua siihen mauttomaan ja hajuttomaan sushiin.

Myös ajoneuvoksi jokin venäläisvalmisteinen maastoperkele, ei teslaa.

Olenkohan minä henkisesti jonkinlainen mulukku :unsure:

Miljonäärinä käyttäisin suuren määrän rahaa vain vittuiluun.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom