Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä se youtuben katselu aiheuttaa.Mutta kun niin himputisti tekisi mieli kokeilla epoksia rakenteluissa.
Myyt. Niinhän ne tubettajatkin niitä myyntiin tekee. Samalla markkinoivat tilaustuotteitaan asiakasta kiehtovilla videoilla ja keräävät siinä sivussa tubetulot talteen.Sitä se youtuben katselu aiheuttaa.
Sorvi olisi myös kiva.
Niillä kipoilla, kupeilla ja maljakoilla en kyllä mitään tee...
Suomalainen nainen:han näitä kauppasi ja sai osakseen niin paljon häiriköintiä, että kyrpiintyi lopullisesti ja lopetti.Joku varmaan tämän jo keksinytkin.
Veikkaan että tämän voorumin lukijoista 99% ei myöskään voisi vähempää kiinnostaa jotain maratonia juosta. Ei ainakaan minua.Kova ukko. 99% foorumin lukijoista (minä mukaan lukien) ei pystyisi vetämään samaa tulosta edes ilman savuttelua.
Kyky ja halu on tietysti kaksi eri asiaa. Ei minuakaan kiinnostaisi.Veikkaan että tämän voorumin lukijoista 99% ei myöskään voisi vähempää kiinnostaa jotain maratonia juosta. Ei ainakaan minua.
![]()
Kuvat: Kiinalainen Chen, 50, juoksi maratonin polttaen ketjussa tupakkaa – aika oli vakuuttava
”Chen-sedän” askellusta ei tupakointi häirinnyt.www.is.fi
Kova ukko. 99% foorumin lukijoista (minä mukaan lukien) ei pystyisi vetämään samaa tulosta edes ilman savuttelua.
Treenit ovat lähteneet hyvin käyntiin, maltillinen aloitus ja tänään sai jo laittaa vähän lisää romua tankoon. En tiedä onko se tämä marraskuu kun riittää intoa ja on pääosin hyvällä tuulella.
Alan epäillä bipolaarista, nyt mä olen jumalauta siivonnut oikein vimosen päälle.Kyllä se siitä tasaantuu![]()