Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Veikkaan että tämän voorumin lukijoista 99% ei myöskään voisi vähempää kiinnostaa jotain maratonia juosta. Ei ainakaan minua.

seilä hyviä pyllyjä NAISilla, on tullut käytyä


Kova ukko. 99% foorumin lukijoista (minä mukaan lukien) ei pystyisi vetämään samaa tulosta edes ilman savuttelua.

pidän kovempana saavutuksena poltella tupakilla kolme ja puolituntia putkeen

tuskin siihenkään moni ketjun jäsen kykenisi jos lähtisi coittamaan
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pidän kovempana saavutuksena poltella tupakilla kolme ja puolituntia putkeen

tuskin siihenkään moni ketjun jäsen kykenisi jos lähtisi coittamaan
Nuorena, kun tuli tupakoitua ahkerasti ja juovuksissa kahta ahkerammin ja joka paikassa sai polttaa, niin kyllähän sitä meni.
Miele'en on jäänyt eräs 48 h Goom risteily, jolla paloi pikkuisen vajaa kartonki tupakkia.
Ei nykyään onnistuisi kyllä.

Ja maratoonikin on suoritettu, hieman jutun kaveria hitaammin (3:57), mutta sen verta hyvin, että ei tule uudelleen mentyä, kun ei viitsi lähteä aikaa huonontamaan.
Triathlon kiehtoisi jotenkin perverssisti, mutta ei ole nykyään aikaa/intoa treenata niin perkeleesti, mitä se vaatisi.
 
Olisin varmasti pärjännyt tämänkin vuoden ilman joulukalenteria...

b0EmoSH.png
 
^ Tuli tuosta tuli mieleen, että sain kuulla ettei minulle tulekaan tammikuussa pentua; narttu oli jäänyt taas tyhjäksi. Hö.
Hieman harmittaa, koska nykyisellä koiralla on terveyshaasteita ja minä en tiedä miten päin olisin, jos joutuisin olemaan hetkenkin ilman koiraa. (Toki saisin pennun muualta mutta haluan sen yhdestä tietystä nartusta, niin odotellaan kevään juoksuja.)

Hyvä puoli tilanteessa: Voin keskittyä täysin nykyiseen koiraan ja sen hoitamiseen. 🤎
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom