Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minäpä yksi aamu olin juuri käynyt puntarissa, sitten kunnon jööti ja ajattelin, että nytpä punnitaan erotus.

+2 kg.

Siinäpä massatasapainomallille ihmeteltävää.
 
#lihavaolo
#tsek

Screenshot_20220924_131200.jpgScreenshot_20220924_131213.jpgScreenshot_20220924_131224.jpgScreenshot_20220924_131237.jpg
 
Löytysköhän jostain palvelusta tai DVD.

Mulla muistikuva että sikahyvä ja skidinä katottiin, mutta wiki sanoo että vain 8 jaksoa tullu ja 6 tehtyä jäänyt lähettämättä. Perin merkillistä. Pitäisi varmaan se viimeinen lähetetty jakso etsiä jostain, notta mitäköhän siinä ollut että sarjalle lopetustuomio tullut.🤔
 
Mulla muistikuva että sikahyvä ja skidinä katottiin, mutta wiki sanoo että vain 8 jaksoa tullu ja 6 tehtyä jäänyt lähettämättä. Perin merkillistä. Pitäisi varmaan se viimeinen lähetetty jakso etsiä jostain, notta mitäköhän siinä ollut että sarjalle lopetustuomio tullut.🤔
Muistikuvissa oli mullakin enemmän jaksoja.
 
Perkele!

Kasasin kirjahyllyä ja ilmeisesti yksi moduuli ei ole ihan paikoilla. Huomasin vasta kun alkoi latomaan toista viereen, että toinen torni nojaa vähän eteenpäin.

Ei loksahda paikoilleen voimaperäisellä heiluttelulla eli pitäisi purkaa kirjat moduuleista ja nostella pois.

Ei jaksa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom