Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä täällä nykyään tapahtuu?
Mä reissaan kahden kodin väliä, olen kyllästynyt töihini, kun joudun niin paljon olemaan kirralla. Täytin pyöreitä vuosia eli olen virallisesti myös vanha sen lisäksi, että olen läski. Muuten kaikki taitaa olla hyvin.
 
Täytin pyöreitä vuosia eli olen virallisesti myös vanha sen lisäksi, että olen läski. Muuten kaikki taitaa olla hyvin.
Oikeastaan vanhuus, sen tuomat vaivat ja lihavaolo ovat aika läsnä tässä ketjussa.

Olen tämän viikon aikana syönyt 1,5 litraa jäätelöä ja 20 pullaa. Ei ollut kanssa syöjiä, niin itse oli uhrauduttava. Pakastaakin olisi voinut, mutta houkutus oli suuri. Olipahan kahvin kanssa kastettavaa.
 
Tänään on kuulkaa teatteripäivä. John Steinbeckin klassikko Hiiriä ja ihmisiä.

Yleensä teatterissa on vain komediaa ja musikaaleja. Minua haluan jotain synkkää ja vaikuttavaa. Haaveenani on päästä katsomaan, kuinka Benedict C esittää monologia jostain Shakespearen kuningasnäytelmästä.
 
Vähän epäilen tuon vaakani paikkansapitävyyttä. Kahden viikon takaiseen miinus 2,9 kg.

Liikuntakin ollut jäissä nyt. Ellei sitten kipulääkkeet ole vieneet ruokahalua ja ei ole vain huomannut.
Oma vaaka on pirun tarkka alustasta, vanha talo ja lattia elänyt jonkun verran. Ei vaadi kuin pienen heiton niin että joku neljästä tassusta ei ole tukevasti lattiaa vasten niin lukema heittää +- 5kg. Vaaka on tasaisella alustalla mutta esim. robotti-imuri kun tökkäsee sen sentillä vinoon niin klappia on.
 
Oma vaaka on pirun tarkka alustasta, vanha talo ja lattia elänyt jonkun verran. Ei vaadi kuin pienen heiton niin että joku neljästä tassusta ei ole tukevasti lattiaa vasten niin lukema heittää +- 5kg. Vaaka on tasaisella alustalla mutta esim. robotti-imuri kun tökkäsee sen sentillä vinoon niin klappia on.
Minä olen joskus ollut pöyristynyt vaa'an lukemasta ja kantanut sen sitten toiseen paikkaan. Ja sitten toiseen...
Joskus lukema on tällä toimenpiteellä muuttunut mieluisammaksi.
Joskus se on ollut sitkeästi ihan vain sitä samaa, paikasta riippumatta: "Fuck. Pakko kai se on uskoa sitten."
 
images (2).jpeg
 
Paskasin just kilon. Neljättä päivää turhia liikkumatta niin oli pakkautunut. Jos massatasapaino pitää paikkansa niin tohtorin suuntaan tulossa.
Vieläkö mehut on pysyneet sisällä?
Sekin pakkautuu, pitäisi olla kyllä ajantasaisempi hoito-ohje.
 
Vieläkö mehut on pysyneet sisällä?
Sekin pakkautuu, pitäisi olla kyllä ajantasaisempi hoito-ohje.

On 😅 päivä kolme operaatiosta. Edellisestä tyhjennyksestä neljä päivää. Alkaa olla ennätys. Tosin kivet snadisti hellänä ja siniset, ettei tässä raivo-paukuttamiseen pysty. Muuten herra presidentti käy yhä tiheämmin kurkkaamassa lähempänä kasvoja ja ihmettelee että mitä tämmöinen on. Lienee jo aika..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom