Helistö
Tyhmä ämmä
Yritin mut en katsonut edes päin tälläistä rumilustaEt sit morottanu![]()
![Woman shrugging: light skin tone :woman_shrugging_tone1: 🤷🏻♀️](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f937-1f3fb-2640.png)
Ihan vitusti asiaa täällä kun, enää jouluna tai juhannuksena täällä kerkiää käymään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yritin mut en katsonut edes päin tälläistä rumilustaEt sit morottanu![]()
No olisit lyönyYritin mut en katsonut edes päin tälläistä rumilusta
Ihan vitusti asiaa täällä kun, enää jouluna tai juhannuksena täällä kerkiää käymään.
Totta muuten. Lyön ens kerralla.No olisit lyöny![]()
Oikeastaan vanhuus, sen tuomat vaivat ja lihavaolo ovat aika läsnä tässä ketjussa.Täytin pyöreitä vuosia eli olen virallisesti myös vanha sen lisäksi, että olen läski. Muuten kaikki taitaa olla hyvin.
Vakavasti harkitsen taas pätkäpaastoilun alottamista.
Oikeastaan vanhuus, sen tuomat vaivat ja lihavaolo ovat aika läsnä tässä ketjussa.
Oma vaaka on pirun tarkka alustasta, vanha talo ja lattia elänyt jonkun verran. Ei vaadi kuin pienen heiton niin että joku neljästä tassusta ei ole tukevasti lattiaa vasten niin lukema heittää +- 5kg. Vaaka on tasaisella alustalla mutta esim. robotti-imuri kun tökkäsee sen sentillä vinoon niin klappia on.Vähän epäilen tuon vaakani paikkansapitävyyttä. Kahden viikon takaiseen miinus 2,9 kg.
Liikuntakin ollut jäissä nyt. Ellei sitten kipulääkkeet ole vieneet ruokahalua ja ei ole vain huomannut.
Ei lainkaan, osa elämää.Onhan tämä aika säälittävää![]()
Minä olen joskus ollut pöyristynyt vaa'an lukemasta ja kantanut sen sitten toiseen paikkaan. Ja sitten toiseen...Oma vaaka on pirun tarkka alustasta, vanha talo ja lattia elänyt jonkun verran. Ei vaadi kuin pienen heiton niin että joku neljästä tassusta ei ole tukevasti lattiaa vasten niin lukema heittää +- 5kg. Vaaka on tasaisella alustalla mutta esim. robotti-imuri kun tökkäsee sen sentillä vinoon niin klappia on.
Vieläkö mehut on pysyneet sisällä?Paskasin just kilon. Neljättä päivää turhia liikkumatta niin oli pakkautunut. Jos massatasapaino pitää paikkansa niin tohtorin suuntaan tulossa.
Vieläkö mehut on pysyneet sisällä?
Sekin pakkautuu, pitäisi olla kyllä ajantasaisempi hoito-ohje.