Älyvekotinvapaat salit?

Kaupunki
Helsinki
Oon nyt vuoden verran treenannut aktiivisesti rakkaassa kotikaupungissani. Vakiosalini on mainio enkä ala sitä nyt tässä vaihtamaan, mutta keksin kyllä tässä juuri ainakin minunlaisille yksinäisille susille markkinaraon joka saisi minut kiinnostamaan uudesta salicockemuksesta. Eli homman nimi on täysin kännykkävapaat-salit. Kuulitteko? Miltä tämä kuulostaa? Onko näitä jo olemassa kenties?? Täyskielto ottaa yksinkertaisella ehdottomuudellaan älytiiliskivet pois salista minua häiritsemästä. Nyt siis en halua tuomita noita elottomia vekottomia, vain ainoastaan niiden käyttäjiä. Minussa on rautaa jättää vekottimeni kaappiin voimailun ajaksi. Se on siellä pelkästään tunnin, mutta se lienee useimmille mahdoton tehtävä.

Tossa kaksi treeniä sitten joku mies mölisi videoyhteyden kanssa minun treenatessani rintojani. Kamera ei osunut minuun päin onneksi. Mullahan on useimmiten korvatulpat salilla, ja huomannut et monella on se oma musiikkikin, se on ihan jees sellainen...Nykyään harvalla enää IPod kun kännykkällä musailu sujuu. Mutta minua häiritsee kuitenkin eri tilanteissa älyvekottimien tuijottelu ja ihme säätely. Onko olemassa ainoata paikkaa minne länsimaalainen ihmispe*se ei ole oppinut olemaan ilman tuota vekotinta? Varsin munatonta menoa, näin objektiivisesti katsottuna, vaikka subjektiivisesti tämänkin asian nyt tässä ilmaisen. Toinen oli isänsä kanssa treenailemassa ja näytti ihan älyttömältä kun poika siis selas puhelinta samalla kun teki liikkeitään, teki oikeasti mieli ja mennä heittää pojan puhelin seinään. Onneksi on sentään yhteistä tekemistä sukupolvien välillä. Sit sellanen kuvailu...Aikuiset miehet oikeasti. Saa varoa että ei jää vahingossa jonkun perverssiin salivideoon someen. Vois joskus uhalla vähän vilauttaa karvapakaraa jotta toinen oppisi talon tavoille. Mutta niin... Menin muuten salityöntekijältä kysyy, että miten suhtautuu tollasiin että toinen vetää jotai videopuheluita treenin aikana. Oli jotain, että niin ei me erikseen kielletä mutta kannatta mennä sanomaan jos häiritsee. Minua ei korvatulppien takia häiritse useimmiten ihan liikaa volantasolla, mutta vihaisesti tuijottelin siinä hetken tuota videopuhelua vetävää aikuista miestä. En koskaan ihan tiedä, kuinka hyvin loppupeleissä kestän modernin länsimaalaisen itsekeskeisyyttä ja narsistista habitusta.

Mutta se siitä. Halusin vain tuoda esiin uuden markkinaraon, eli kännykkävapaat-salit. Oisin valmis maksamaan noin +15-20% enemmän siitä ylellisyydestä. Ehkä joku muukin on tätä mieltä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom