Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai seisomaan asti vaiMoottori on kyllä aivan turha sängyssä ellei saa nostettua koko matkalta.
Ai seisomaan asti vai![]()
Heittoistuin tyyliin heittää pois pedistä?Ei vaan koko sängyn mitalta eikä taitu puolestavälistä kuin nuo näkemäni.
Ai seisomaan asti vai![]()
Tarkoitatko sitä kippitoimintoa mikä sairaalasängyissä? Mullakaan ei mun moottorisängyssä sitä oo mutta oon pärjännyt. Ja kiva kun saa välillä jalat ylös!Ei vaan koko sängyn mitalta eikä taitu puolestavälistä kuin nuo näkemäni.
Omena päivässä pitää lääkärin loitolla, päteekö sama omenakakkuun?Nainen leipoi omenakakun yllättäen ja pyytämättä. 24cm vuoka. Kostoksi söin puolet kutakuinkin yhdeltä istumalta. #lihavaolo
olisin itse laittanut enemmän oNppua
Trendis, tuo pelastaja.Tarkoitatko sitä kippitoimintoa mikä sairaalasängyissä?
No ne soittimet on kalliita ja se ei oo muutenkaan instrumentti josta perus lahjaton aikuinen kokeilija saa paljoa irti. Nimim. soitin aikanaan kymmenisen vuotta.Miksi kukaan ei soita hanuria?
Pitää ainakin tohtorin tukevana.Omena päivässä pitää lääkärin loitolla, päteekö sama omenakakkuun?
Voi laittaa tyypit pää alaspäin.Trendis, tuo pelastaja.
On muuten yksi kaikkein tehokkaimpia ensiapuja kun tilanne vaatii. En muista edes kuinka monta kertaa on nopealla trendiksellä saatu merkittävä parannus asioihin, kun ruukaa nuo potilaat olemaan eritoten ortopediassa melko matalapaineisia.Voi laittaa tyypit pää alaspäin.
Tietenkin!Hyvin olet kasvattanut!
Å.Eikös nuo ole kovasti herkkiä ilmansaasteille? Ei ole stadissa naavaa missään. Nuuksion perukoilla jossain alkaa vähän näkymään. Tuo paikka on siis Suomen saasteettomin kohta tjsp?