Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi vittu. Siivosin vessan altaan hajulukon ja jouduin ottamaan irti kaikki osat, kun oli niin jossain mähmässä. Nyt se vielä vuotaa vähäsen ja mä en keksi miten saisin sen paremmin muka laitettua ettei vuotais.

Vittu tuollasia monimutkaisia systeemejä, olis semmonen yksinkertainen helppo mikä edellisessä asunnossa, mutta ei. Ihan ite halusin jonku hienon Svedbergsin allaskaapin, jossa putket on sadalla mutkalla. Vittu.
 
Tilasin koiranruokaa ja samalla tuli mieleen hankkia pari kaivattua juttua kotisalille. Viisisataa meni ennen kuin edes aamupalaa olen syönyt.
 
Voi vittu. Siivosin vessan altaan hajulukon ja jouduin ottamaan irti kaikki osat, kun oli niin jossain mähmässä. Nyt se vielä vuotaa vähäsen ja mä en keksi miten saisin sen paremmin muka laitettua ettei vuotais.

Vittu tuollasia monimutkaisia systeemejä, olis semmonen yksinkertainen helppo mikä edellisessä asunnossa, mutta ei. Ihan ite halusin jonku hienon Svedbergsin allaskaapin, jossa putket on sadalla mutkalla. Vittu.

Juu ei mitään putkihommiin liittyvää ruåttalaisilta, eivät suunnittele käytäntö ensin.
 
Voi vittu. Siivosin vessan altaan hajulukon ja jouduin ottamaan irti kaikki osat, kun oli niin jossain mähmässä. Nyt se vielä vuotaa vähäsen ja mä en keksi miten saisin sen paremmin muka laitettua ettei vuotais.

Vittu tuollasia monimutkaisia systeemejä, olis semmonen yksinkertainen helppo mikä edellisessä asunnossa, mutta ei. Ihan ite halusin jonku hienon Svedbergsin allaskaapin, jossa putket on sadalla mutkalla. Vittu.

Onko tiivisteissä kulumia? Minä joudun kanssa purkamaan koko putkiston. Enkä sitten näppivoimin saa kiristettyä yhtä renkulaa tarpeeksi, vaan täytyy soittaa huoltohenkilö paikalle viimeistelemään. Tai sitten olen vaan tiivistänyt jeesusteipillä liitoskohdan 😉
 
Onko tiivisteissä kulumia? Minä joudun kanssa purkamaan koko putkiston. Enkä sitten näppivoimin saa kiristettyä yhtä renkulaa tarpeeksi, vaan täytyy soittaa huoltohenkilö paikalle viimeistelemään. Tai sitten olen vaan tiivistänyt jeesusteipillä liitoskohdan 😉
Ei oo. En nyt näköjään vaan saa jotenki oikeeseen kohtaan tuota laitettua niin siks päästää läpi.
 
Päivän projekti.

Joku kynänpyörittäjä on suuressa viisaudessaan (tai ilman parempaa tekemistä) päättänyt, että makuuhuoneeni ei saa tarpeeksi ilmaa.
Olisi siis pistettävä oveen reikä ja siihen ritilä. Kun en moista rumilusta halua niin vaihdan kynnyksen matalaan listaan ja sahaan oven alareunasta palan pois.
Luultavasti auttaa myös hyvin todennäköisesti hankittavaa roboimuriakin. En pidä ovea kiinni ellei ole vieraita.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom