Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi vittu. Siivosin vessan altaan hajulukon ja jouduin ottamaan irti kaikki osat, kun oli niin jossain mähmässä. Nyt se vielä vuotaa vähäsen ja mä en keksi miten saisin sen paremmin muka laitettua ettei vuotais.
Vittu tuollasia monimutkaisia systeemejä, olis semmonen yksinkertainen helppo mikä edellisessä asunnossa, mutta ei. Ihan ite halusin jonku hienon Svedbergsin allaskaapin, jossa putket on sadalla mutkalla. Vittu.
5 astetta oli aamulla, ihan hyvä keli tällainen pitäisi olla, joku 15 kesälläkin on niin kuuma ja tollee.
No ei näköjään. Aivan helvetin typerä tuo systeemi, ei yhtää käytännöllinen.Juu ei mitään putkihommiin liittyvää ruåttalaisilta, eivät suunnittele käytäntö ensin.
Voi vittu. Siivosin vessan altaan hajulukon ja jouduin ottamaan irti kaikki osat, kun oli niin jossain mähmässä. Nyt se vielä vuotaa vähäsen ja mä en keksi miten saisin sen paremmin muka laitettua ettei vuotais.
Vittu tuollasia monimutkaisia systeemejä, olis semmonen yksinkertainen helppo mikä edellisessä asunnossa, mutta ei. Ihan ite halusin jonku hienon Svedbergsin allaskaapin, jossa putket on sadalla mutkalla. Vittu.
Ei oo. En nyt näköjään vaan saa jotenki oikeeseen kohtaan tuota laitettua niin siks päästää läpi.Onko tiivisteissä kulumia? Minä joudun kanssa purkamaan koko putkiston. Enkä sitten näppivoimin saa kiristettyä yhtä renkulaa tarpeeksi, vaan täytyy soittaa huoltohenkilö paikalle viimeistelemään. Tai sitten olen vaan tiivistänyt jeesusteipillä liitoskohdan![]()
Ei oo. En nyt näköjään vaan saa jotenki oikeeseen kohtaan tuota laitettua niin siks päästää läpi.
Ei.Onko miesasiat kunnossa