Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suurin pudottaja on vielä parempi, kiva mässytellä herkkuja soffalla ja kattella kun toiset itku silmässä tiristelee läskiä.
En pysty! Mieluimmin teen Suurinta pudottajaa katsoessa vaikka jotain jumppaa! Muuten tulee kauhea morkkis.
 
Pancho villassa oli hyvää BBQ-possua. Lappasin vielä jalapeno siivuja päälle, että Ring of fire alkaa soimaan.
 
308469728_10160381855494452_4568860354150371023_n.jpg


Joo'o, kattelin että vitun kissat raapinu saunan lauteekki. Vittu.
 
Kävin katsomassa Julius Caesar -näyttelyn.
Museokaupassa oli kiva sulkakynä ja roomalaisen tikarin muotoinen kirjekuoriveitsi.

Miksi kukaan ei enää kirjoita kirjeitä. Olisi niin paljon ylevämpää kuin naputtaa textaria ☹
 
Eduskunnan kyselytunti seurannassa. Toi Harkimohan alkaa vaikuttaa ihan vanhuudenhöperötä, varmaan upea ura ryssien kaverina on tuhonnut viimeisetkin aivosolut.
 
Kävin katsomassa Julius Caesar -näyttelyn.
Museokaupassa oli kiva sulkakynä ja roomalaisen tikarin muotoinen kirjekuoriveitsi.

Miksi kukaan ei enää kirjoita kirjeitä. Olisi niin paljon ylevämpää kuin naputtaa textaria ☹
Missä tämmönen näyttely on? Olen Julius fani.
 
Siinähän on jo kuvassa sama pään asento kuin kuuluisissa Aleksanteri suuren kuvissa. Nähän on kuulemma myös kopioitu Jeesuksen kuviin myöhemmin, ilmeisesti tuo asento vetoaa ihmisiin.
 
Siinähän on jo kuvassa sama pään asento kuin kuuluisissa Aleksanteri suuren kuvissa. Nähän on kuulemma myös kopioitu Jeesuksen kuviin myöhemmin, ilmeisesti tuo asento vetoaa ihmisiin.

Juu, näyttelyssä mainittiin, kuinka kuvanveistossa oli tavoite tuottaa sankarillisia muotokuvia.
 
Uijui, kohta gontsa saa vedellä paljaaltaan mielin määrin 🥳

😘. Oon aika aijoin härsyks koittanu laittaa palijaan sisään. Mutta ei ilikee kahta työntöä enempää ja ulosveto 20min ennen..

On muuten päivä yks post op. Olin äsken maalivahtina kun skidit potki palloa. Pidin käsiä haarojen välissä sillä periaatteella että osukoon vaikka naamaan. Nimittäin 6,5 vuotias, joka treenannu 1,5v futista 4,5h/vko, vetää aika helvetin lujaa 😬

Onks tää ny semmonen että ihan kaikkea voi😅 flirttailevaa naapurin emäntää tai lasten nuorta yu valmentajaa joka vienosti hymyilee kun katsoo silmiin 🤷🏼‍♀️
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom