Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Elämä."
9b851b95342e81a5.jpg
 
Resepti virkeälle arkiaamulle: kovempaa liikuntaa vähän turhan myöhään. Sen jälkeen istua nököttää pelaamassa konsolilla puoleen kolmeen.

Kissakin tietysti puklaa ensimmäiseksi aamulla.
 
Kissakin tietysti puklaa ensimmäiseksi aamulla.
Osuiko matolle?
Mun kokemukseni koiraeläimistä on se, että ne etsivät aina isoimman maton kämpästä ja osuvat aina siihen keskelle mattoa, jotta sen peseminen olisi mahdollisimman vittumaista. En tiedä ovatko kissat yhtä loistavia tuossa sitten.
 
Osuiko matolle?
Mun kokemukseni koiraeläimistä on se, että ne etsivät aina isoimman maton kämpästä ja osuvat aina siihen keskelle mattoa, jotta sen peseminen olisi mahdollisimman vittumaista. En tiedä ovatko kissat yhtä loistavia tuossa sitten.
Kyllä kissa mielellään valitsee sen sohvan, jossa on kiinteät kangaspääliset, koska mukavampi. Nimimerkillä: kokemusta on.
 
Osuiko matolle?
Mun kokemukseni koiraeläimistä on se, että ne etsivät aina isoimman maton kämpästä ja osuvat aina siihen keskelle mattoa, jotta sen peseminen olisi mahdollisimman vittumaista. En tiedä ovatko kissat yhtä loistavia tuossa sitten.
Kyllähän ne aika hyvällä prosentilla matolle osuu. Toki täällä nyt on mattoa aika iso prosentti lattiapinta-alastakin, niin ei liene suuri ihme.

Kaikkia varmaan kiinnostaa meijän kissojen suolen toiminta, mutta tuo toinen kissa kerää aina pari kolme päivää semmosta kunnon jättiläispaskaa, sit oksentaa, kun ei saa käytyä laatikolla, ja lopulta tekee semmoisen pari kertaa oman jalkansa kokoisen paskan. Tai sit menee jemmaan ja paskoo esim. saunaan lauteiden alle..
 
Kyllähän ne aika hyvällä prosentilla matolle osuu. Toki täällä nyt on mattoa aika iso prosentti lattiapinta-alastakin, niin ei liene suuri ihme.
Kissa voi itse mennä oksentamaan matolle siksi, että oksentaessa saa matosta "kiinni" kynsillä. -Koska kyllähän siinä koko kroppa kipristelee.
Joskus oman edesmenneen kissani aikaan kävi niin, että kun se alkoi oksentaa ja ryntäsin kääntämään sitä ympäri (pois matolta), piti vähän irrotella kynsiä että sai ajoissa käännettyä.
 
Kissa voi itse mennä oksentamaan matolle siksi, että oksentaessa saa matosta "kiinni" kynsillä. -Koska kyllähän siinä koko kroppa kipristelee.
Joskus oman edesmenneen kissani aikaan kävi niin, että kun se alkoi oksentaa ja ryntäsin kääntämään sitä ympäri (pois matolta), piti vähän irrotella kynsiä että sai ajoissa käännettyä.
Oletko miettinyt koskaan, että ehkä se kissa oli vain ilkeä eikä halunnut siirtyä pois matolta, ja piti kynsin kiinni siitä siksi?
 
Oletko miettinyt koskaan, että ehkä se kissa oli vain ilkeä eikä halunnut siirtyä pois matolta, ja piti kynsin kiinni siitä siksi?
No siis, minun Mussukkani oli kyllä aika ilkeä välillä. Esim. jos en huomioinut häntä hänen mielestään riittävästi (vaan esim. roikuin koneella), kuulin kissan kusevan lattialla olleelle laukulleni. Ryntäsin katsomaan niin kissa tuijotti silmiin ja antoi tulla vaan.

Lisäksi kerran kun kissa oli hoidossa vanhemmillani, oli isäni kaveri tullut dobberipennun kanssa kylään. Tämä kaveri oli vielä erikseen kysynyt, että "Hetkinen, haittaako että tullaan, kun teillä on se Fean kissa siellä?" Isä oli sanonut, että ei tosiaan.
Olivat tulleet sisälle ja kun koira oli havainnut ensimmäisenä, että ovesta tullessa oli minun Mussukkani tuijottamassa sitä intensiivisesti, koiranpentu kusi alleen pelosta täristen.

Ollessani teini-ikäinen tämä kissa huvitti itseään kiusaamalla siskoni kavereita, mm. jahtasi yhtä poikaa niin, että poika sukelsi sohvalle turvaan ja kissani hyppäsi kynsin ja hampain sohvan ulkopuolelle jääneeseen jalkaan.

Oli se kyllä. Persoona. :heart:

8soc3iS.png
 
Taitaa olla kitkat alla kun ei pääse siitä huolimatta liikkeelle.
Eipä maalailla piruja seinille. Tosin, varovasti pitää ajella kitkoilla ja ymmärtää, että ohjauspito loppuu jossain vaiheessa äkisti, kun rattia kääntää. Voi sitä toki laittaa nastatkin, jos en kitkoilla pärjää. Melun- ja ajomukavuuden suhteen ne ovat kuitenkin verrattomat.
 
Kissa voi itse mennä oksentamaan matolle siksi, että oksentaessa saa matosta "kiinni" kynsillä. -Koska kyllähän siinä koko kroppa kipristelee.
Joskus oman edesmenneen kissani aikaan kävi niin, että kun se alkoi oksentaa ja ryntäsin kääntämään sitä ympäri (pois matolta), piti vähän irrotella kynsiä että sai ajoissa käännettyä.
Eipä nuo meidän kissat hirveästi tuota tee. Toki aika harvoin kerkeen edes nappaan kiinni, kun on jo liian myöhäistä. Emäntä on vähän sähäkämpi liikkeissään.

Sängystä saanu pari kertaa lattialle, ettei oo osunu sänkyyn. Yks petari menikin jo vaihtoon, kun en duunipäivän pitkän palaverin aikana oikein kuullu mitä tapahtu ja kerenny siivoon.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom