Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Elämä."
"Elämä."
Osuiko matolle?Kissakin tietysti puklaa ensimmäiseksi aamulla.
Kyllä kissa mielellään valitsee sen sohvan, jossa on kiinteät kangaspääliset, koska mukavampi. Nimimerkillä: kokemusta on.Osuiko matolle?
Mun kokemukseni koiraeläimistä on se, että ne etsivät aina isoimman maton kämpästä ja osuvat aina siihen keskelle mattoa, jotta sen peseminen olisi mahdollisimman vittumaista. En tiedä ovatko kissat yhtä loistavia tuossa sitten.
Kyllähän ne aika hyvällä prosentilla matolle osuu. Toki täällä nyt on mattoa aika iso prosentti lattiapinta-alastakin, niin ei liene suuri ihme.Osuiko matolle?
Mun kokemukseni koiraeläimistä on se, että ne etsivät aina isoimman maton kämpästä ja osuvat aina siihen keskelle mattoa, jotta sen peseminen olisi mahdollisimman vittumaista. En tiedä ovatko kissat yhtä loistavia tuossa sitten.
Kissa voi itse mennä oksentamaan matolle siksi, että oksentaessa saa matosta "kiinni" kynsillä. -Koska kyllähän siinä koko kroppa kipristelee.Kyllähän ne aika hyvällä prosentilla matolle osuu. Toki täällä nyt on mattoa aika iso prosentti lattiapinta-alastakin, niin ei liene suuri ihme.
Oletko miettinyt koskaan, että ehkä se kissa oli vain ilkeä eikä halunnut siirtyä pois matolta, ja piti kynsin kiinni siitä siksi?Kissa voi itse mennä oksentamaan matolle siksi, että oksentaessa saa matosta "kiinni" kynsillä. -Koska kyllähän siinä koko kroppa kipristelee.
Joskus oman edesmenneen kissani aikaan kävi niin, että kun se alkoi oksentaa ja ryntäsin kääntämään sitä ympäri (pois matolta), piti vähän irrotella kynsiä että sai ajoissa käännettyä.
No siis, minun Mussukkani oli kyllä aika ilkeä välillä. Esim. jos en huomioinut häntä hänen mielestään riittävästi (vaan esim. roikuin koneella), kuulin kissan kusevan lattialla olleelle laukulleni. Ryntäsin katsomaan niin kissa tuijotti silmiin ja antoi tulla vaan.Oletko miettinyt koskaan, että ehkä se kissa oli vain ilkeä eikä halunnut siirtyä pois matolta, ja piti kynsin kiinni siitä siksi?
Eipä maalailla piruja seinille. Tosin, varovasti pitää ajella kitkoilla ja ymmärtää, että ohjauspito loppuu jossain vaiheessa äkisti, kun rattia kääntää. Voi sitä toki laittaa nastatkin, jos en kitkoilla pärjää. Melun- ja ajomukavuuden suhteen ne ovat kuitenkin verrattomat.Taitaa olla kitkat alla kun ei pääse siitä huolimatta liikkeelle.
Eipä nuo meidän kissat hirveästi tuota tee. Toki aika harvoin kerkeen edes nappaan kiinni, kun on jo liian myöhäistä. Emäntä on vähän sähäkämpi liikkeissään.Kissa voi itse mennä oksentamaan matolle siksi, että oksentaessa saa matosta "kiinni" kynsillä. -Koska kyllähän siinä koko kroppa kipristelee.
Joskus oman edesmenneen kissani aikaan kävi niin, että kun se alkoi oksentaa ja ryntäsin kääntämään sitä ympäri (pois matolta), piti vähän irrotella kynsiä että sai ajoissa käännettyä.