vokot
asiallista keskustelua, Onely
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu mitä paskaa.
Hyvä tietää, kiitos tästä.@irtakk kun kyselit hiljattain siitä auton vuokraamisesta; Ystävä sanoi käyttäneensä yksityiseltä vuokraamiseen GoMore-palvelua (luulin ensin, että torista). Kuulemma toimi hyvin ja oli tosi edullinen ja vuokraaja mukava. Aikoo käyttää toistekin.![]()
Suoraan verrannollinen ihmisten tiheyteen alueella.On tää maailma kyllä aika paskaa kauttaaltaan.
Paremmin verrannollinen täällä vietettyihin vuosiin.Suoraan verrannollinen ihmisten tiheyteen alueella.
Teki mieli kommentoida, mutten viitti.Tulee mieleen eräs kerta, mun mäkkäriä kierrettiin mattamustalla.![]()
Vanha kunnon bumper sticker (näin nykypäivänä suosittuja lainasanoja käyttääkseni) jo kasarilta:On tää maailma kyllä aika paskaa kauttaaltaan.
"Elämä."Mä en oikein ole kartalla. Mikä teidän ongelma on?
Muistelen jossain laatuohjelmassa (south park tms) olen version Totuudesta "life sucks and then you die".Vanha kunnon bumper sticker (näin nykypäivänä suosittuja lainasanoja käyttääkseni) jo kasarilta:
Life is shit, and then you die.
Oliskohan imalle esim joku fiat 500 abarth kova ratkaisu?Vuokraa @irtakk sit joku supertehokas auto.