Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Menee vähän jo pröystäilyn puolelle, mutta sain siivottua jumppanurkkaa kotona, alkaa riski lisääntymään että syksylle starttaa jo vuoden toinen 3kk kuntoilujakso.

Minun käyttämiäni tuoksuja/hajuja on talouden ulkopuolinen NAISoletettu kehunut

tätä on kehunut niin moni naaras, että en osaa edes arvioda lukumäärää

tätä on kehunut niin moni naaras, että en osaa edes arvioda lukumäärää

En ole koskaan edes nuuhkaissut diisselin tuoksuja. Paitti pensapumpulla joskus kaua sitte.

Joskus nuorempana oli joku Dieseli. Se oli muistaakseni varsin hyvä.

Nyt on vaan jotain teinien Bossia ja yks Armanin vähän parempi dödö. Ei oo tarvinnu himassa kotikonttorilla paljoa tuoksuja käyttää.

Katotaan, jos käydään vähän reissussa parin viikon päästä, niin vois jonkun hajuveden vielä ostaa. Gaultierin Le Male tietysti ja ekoihin vaahtobileisiin testaamaan.

Joskus nuorempana oli joku Dieseli. Se oli muistaakseni varsin hyvä.

Nyt on vaan jotain teinien Bossia ja yks Armanin vähän parempi dödö. Ei oo tarvinnu himassa kotikonttorilla paljoa tuoksuja käyttää.

Katotaan, jos käydään vähän reissussa parin viikon päästä, niin vois jonkun hajuveden vielä ostaa. Gaultierin Le Male tietysti ja ekoihin vaahtobileisiin testaamaan.
Minä pistän kotonaki, jokapäivä. #haisenpahalle #jaolenruma #läski

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Minä pistän kotonaki, jokapäivä. #haisenpahalle #jaolenruma #läski
Ei voi tajuta.. päivittäinen ruisku (tai helteillä useampi) riittää itelle. Sais hajuvesillä varmaan karkoitettua vaan kissat.

muoks. ihmisten ilmoille jos menee, niin sitten tulee kyllä sipaistua jotain hajustetta itteensä tottumuksesta.

Viimeksi muokattu:
Ei voi tajuta..

Sokokselta en tilannut yhtään tuoksua*. Muuta purkkitaivasta kyllä tilasin, kaappeja täyttämään... 😇

*Oud Minéralea olisin voinut tilata, jos sitä olisi ollut.
Valitettavasti tarjolla nykyään reformuloituna versiona vain Ultassa. Ei todennäköisesti ole yhtä hyvä kuin alkuperäinen oli.
a6_28ff93612df993610ef0393bd0483f70d967183e_1200.jpg

Minulla on oikeastaan vain pari tuoksua, jotka on enemmän toisia varten kuin minua varten, lähinnä niihin tilanteisiin, kun pitää olla olevinaan asiallinen ihminen.

Sitten on vapaa-ajan nautintoaineet. Käyn harvoin juhlissa, joten miksipä en nauttisi niistä ihan muuten vain.

Voi olla joitain sellaisiakin, joita mielellään käyttää vain silloin kun tietää, että ei tarvitse olla kenenkään lähettyvillä, kun eivät välttämättä kaikkia miellytä.
Mukava - en tiedä voiko sanoa, että harrastus - mutta mielenkiintoista hommaa kuiten. Minulla ei valitettavasti ole varaa ostaa kaikkia mitä haluan, joten häätyy yrittää tehdä maltillisia tutustumisia uusiin tuoksuihin. 😅

1659562915628.jpeg

Ei voi tajuta.. päivittäinen ruisku (tai helteillä useampi) riittää itelle. Sais hajuvesillä varmaan karkoitettua vaan kissat.
Se on vain tapa. Ruiskussakin käynti on vain tapa jota tulee tehtyä 2-4 krt/pv, riippuen kelistä ja mitä tekeepi. Nimim yksi-iso-hikirauhanen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom