Doctor feelgood
VIP
Tuolla tempulla pilasi välit Hamiltonin kanssa ja lähti yhden kauden jälkeen.löytäny tiensä takasin rellulle
View: https://www.youtube.com/watch?v=s3SUidn2LNg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuolla tempulla pilasi välit Hamiltonin kanssa ja lähti yhden kauden jälkeen.löytäny tiensä takasin rellulle
Minun käyttämiäni tuoksuja/hajuja on talouden ulkopuolinen NAISoletettu kehunut
Ei kyllä. Tai ois löytyny sama takki minkä ostin edellisenä päivänä täydellä hinnalla@futhermucker
Löytyikö mitään Sokkarin alennusmyynnisyä?
En ole koskaan edes nuuhkaissut diisselin tuoksuja. Paitti pensapumpulla joskus kaua sitte.tätä on kehunut niin moni naaras, että en osaa edes arvioda lukumäärää
Diesel Fuel for Life Homme EdT tuoksu 50 ml - Sokos verkkokauppa
Miesten tuoksu, itsevarma mies. Kun todella haluat tulla huomatuksi, Diesel Fuel for life tarjoilee Sinulle sekoituksen tähtianista, tonkapapua, laventelia, heliotrooppia ja vetiveriä. Tuoksu on "elämän polttoaine", joka tulee käyttää varoen!<br /><br />Tuoteinfo:<br /><br />Miesten EdT -tuoksu.www.sokos.fi
Minä pistän kotonaki, jokapäivä. #haisenpahalle #jaolenruma #läskiJoskus nuorempana oli joku Dieseli. Se oli muistaakseni varsin hyvä.
Nyt on vaan jotain teinien Bossia ja yks Armanin vähän parempi dödö. Ei oo tarvinnu himassa kotikonttorilla paljoa tuoksuja käyttää.
Katotaan, jos käydään vähän reissussa parin viikon päästä, niin vois jonkun hajuveden vielä ostaa. Gaultierin Le Male tietysti ja ekoihin vaahtobileisiin testaamaan.
Mulla on kyllä kastemadon selkäranka syömisten suhteen. #läski #yhyy
Se on geeneissä.Johtunee tikapuuhermostosta.
Ei voi tajuta.. päivittäinen ruisku (tai helteillä useampi) riittää itelle. Sais hajuvesillä varmaan karkoitettua vaan kissat.Minä pistän kotonaki, jokapäivä. #haisenpahalle #jaolenruma #läski
Mulla alkaa olla samanlaista meininkiä. Jos en oo dieetillä, ruokavalio on kuin Yksin kotona kakkosessa.Mulla on kyllä kastemadon selkäranka syömisten suhteen. #läski #yhyy
Ei voi tajuta..
Se on vain tapa. Ruiskussakin käynti on vain tapa jota tulee tehtyä 2-4 krt/pv, riippuen kelistä ja mitä tekeepi. Nimim yksi-iso-hikirauhanenEi voi tajuta.. päivittäinen ruisku (tai helteillä useampi) riittää itelle. Sais hajuvesillä varmaan karkoitettua vaan kissat.
Juu!Oliksäki siellä?![]()