Kädenvääntö

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ite veikkaan, että 95kg mestaruudet menee tänä vuonna mansen voimaan ja raskaassa Marjomaalle tuplakultaa!
Jaakko Kinnunen tekee paluun ysivitoseen 💪

Miksei täällä kukaan HYPETÄ SM-kisoja jo. Minä aloitan. 95kg tulee tosi kova ja mielenkiintonen. tosi monta voi voittaa sen vasurilla ja oikeella myös! Raskas on tietty mielenkiintosin koska niiiiin monta eri voittaja kandinaattia on varsinki vasurilla ja oikeella toi elää kans ihan kuka sen vie lopulta. Odotan Mutikaisen arvontapaperin olevan vasurin ekalla kierroksella vastakkain Juvonen vs Aimasmäki
Mä veikkaan että Hukkanen "yllättää" tänä vuonna raskaassa 😮 Ottaa soturi moden päälle!

Toiva on oikeella hirmuiskussa. Vasurin vie Marjomaa heittämällä. Onko Niskanen tulossa?
Moksi kans raskaassa. Sehän on vieny Mattia kisoissa ja reeneissä yhtenään 😄

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Miksei täällä kukaan HYPETÄ SM-kisoja jo. Minä aloitan. 95kg tulee tosi kova ja mielenkiintonen. tosi monta voi voittaa sen vasurilla ja oikeella myös! Raskas on tietty mielenkiintosin koska niiiiin monta eri voittaja kandinaattia on varsinki vasurilla ja oikeella toi elää kans ihan kuka sen vie lopulta. Odotan Mutikaisen arvontapaperin olevan vasurin ekalla kierroksella vastakkain Juvonen vs Aimasmäki
Toi miesten -95 on sattuneesta syystä itelle myös tosi mielenkiintoinen.

Salminen varmaan pakko laittaa ennakkosuosikiks oikeella. Mut vaha kädenvääntöviisaus sanoo että Luukista ei kannata ikinä laskee ulos matsista 💪🏻

Sitten on toki vielä esimerkiksi Lindström, Jääskeläinen, Eteläaho, Kontinen....

Ja sitten vielä muiden päälle minä itse siellä saalistamassa taistelun uuvuttamien, tai muuten vain varomattomien kilpailijoiden päänahkoja 😅

Typerin sääntö mitä tulee mieleen mistään urheilulajista tällee äkkiseltään 🙄

Mut kai Saaranluoma voi mennä puntarille reppu selässä 🤷🏻‍♂️

Ainut syyhän tuohon on isomman painoluokan egon säilyminen. Ois liian paha henkisesti jos 2 painoluokkaa alempaa joku tulis ja nöyryyttäisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom