Tuletko esittämään paholaisrauskun vai möhkäkalan luonneroolia?Miksi ihmeessä sukeltaa Indonesiassa, jos voi sukeltaa Kallavedessä
Parin kolmen kk:n kuluttua ei varmasti mitään tungostakaan!
Mutta nyt se tärkein: päiväunet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuletko esittämään paholaisrauskun vai möhkäkalan luonneroolia?Miksi ihmeessä sukeltaa Indonesiassa, jos voi sukeltaa Kallavedessä
Parin kolmen kk:n kuluttua ei varmasti mitään tungostakaan!
Mutta nyt se tärkein: päiväunet![]()
On se aina ihanaa, kun mua on pariin otteeseen tässä kehuttu alle 30v näköiseksi.Ja vielä naisten toimesta, ihmeellistä.
Miehet tekee tuota, että sais pillua.On kohteliasta kehua vaikka ei tarkottaisi sitä.
Tuletko esittämään paholaisrauskun vai möhkäkalan luonneroolia?
#minultaeijkysytty@futhermucker
Löytyikö mitään Sokkarin alennusmyynnisyä?
On. Tuotaki.otin testiin, veri kuulia kun ei ole kehunut kun yksi nainen
![]()
DIOR Sauvage EdT
Tuo edt on kovin mieto, itsellä parfum kuten Rommelillakin ja kyllä monesti naaraat sitä tuntuu kehuvan.otin testiin, veri kuulia kun ei ole kehunut kun yksi nainen
![]()
DIOR Sauvage EdT
Itse koen taas parfyymin ja elixirin turhan vahvoiksi. Mutta minä olenkin heikko niin en jaksa vahvoja hajuja kantaa.Tuo edt on kovin mieto, itsellä parfum kuten Rommelillakin ja kyllä monesti naaraat sitä tuntuu kehuvan.
Dohan kautta, Busineksessa?Marraskuulla indonesiaan.
Ysiä vois ottaa muutaman tuhat yksikköä jos sopivaan hintaan löytyy.#minultaeijkysytty
lipastettu
Laatuyhtiö turkish airlines, istanbulin kautta siis, "pakettisukellusmatka" niin sillä mennään mitä tarjotaan. Tenoxit taskuun ja koneessa huuleen niin ihan sama missä luokassa. e: melkein kahden viikon reissu, kuljetukset, majoitukset, sukellukset, yhteensä pari harrasteyksikköä, eijpaha hinta.Dohan kautta, Busineksessa?