Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
jos tuosta tavasta luovuttaisiin

no tuostahan ei aiemmin eroon päästä ennen kun jokainen vosu moittii hajua todella vastenmielisekis aina kun joku Jannu on laittanut hyvä hajua

jos yksikin NAISoletettu lipeää tästä linjasta, hyvienhajujen käyttö vain jatkuu

Minullekkin on koko kesäksi piisannut kun 31.5, tuhannenpäissään ollut, NAISiminen sanoi minulle: "sinä tuoksut niin hyvälle"

tämän jälkn. onely yhtesti haisu on kiinnittiänyt huomattavissa määrin imisen huomion

yhtesti minunu perässä ja lopulta ohi ajanut tier-lautalija, Jannu, kysyi että mitä hajua käytän, kun perässäni ajellessa oli ollut hyvä haju, Minä siis luonnollisesti matkalla pollkupyörällä, määränpäänä: Koski

-> laittoi ostoslistalle

no tuostahan ei aiemmin eroon päästä ennen kun

toinen ratkaisu tietysti voisi olla jos NAIS:t rupeaisivat antamaan helposti, ilman että MeidänMiesten tarvisi esittää/yrittää mitään enempää kun olemma

annan esimerkin: näette jossain yksin istuskelevan Miehen, menkää kysymään häneltä olisiko hän pilua vailla?

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Aliisan kanssa jotain yhteistä

IMG_9615.jpg

Mä kyllä tykkään tuoksuista. Yleensä ostan reippaasti aina parfym, enkä edt. Parfym kestääkin kauemmin, kun sitä tarvii niin mitättömän vähän. Kehunut ei oo koskaan kukaan mitään hajuvettä, mutta ostankin niitä sen mukaan mistä itse pidän.

Me hajusteyliherkät ihmiset iloitsemme, jos tuosta tavasta luovuttaisiin. Pahoinvointi ja migreeninkaltainen päänsärky eivät ole kivoja.
Minnekään salille mennessähän en tosiaan lutraa puolta purkkia hajuvettä päälleni.

Kaupungilla kulkiessa, ravintolaan mennessä yms. oma asenne (hajusteyliherkkien kannalta) valitettavasti vähän se, että ei oo minun ongelmani, jos joku ei tuoksusta pidä.

Hajusteyliherkkyyshän ei ole mikään mielipidekysymys.

Itse en ole kovin yliherkkä, mutta kerrankin lentokoneessa tuli viereen joku ukko, joka oli laittanut 10 supsausta liikaa, niin koski päähän vielä koko loppupäivän.

Itse en ole kovin yliherkkä, mutta kerrankin lentokoneessa tuli viereen joku ukko, joka oli laittanut 10 supsausta liikaa, niin koski päähän vielä koko loppupäivän.
Noista nyt kärsii varmaan vaikka olis syntyny ilman nenää, se saatanan haju menis silti korvista aivoihin. Varsinki lähi-idän äijät täällä pk-seudulla tekee tuota, että hölvätään aivan posketon määrä hajusteita niskaan.

PItäny kato kokeilla kaikki lentokentän kauppojen hajut omalle iholle. :rolleyes:

Pitäisikin tilata jotain miehekkäitä tököttejä (Old spice) kainaloon laitettavaksi.

PItäny kato kokeilla kaikki lentokentän kauppojen hajut omalle iholle. :rolleyes:
Taisin testailla viimeksi laivalla neljää lopulta käsivarsiin.

Kuulemma kärysin. Ja paljon. En kylläkään omasta mielestä.

Normaalisti arjessa en pääsääntöisesti suihkauttele. Tuoksuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom