…viereen joku ukko… koski päähän vielä koko loppupäivän…
Hä? Lähdit mukaan ukon kainaloon ja kundi silitteli päästä loppupäivän, samalla kun katselitte nähtävyyksiä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
…viereen joku ukko… koski päähän vielä koko loppupäivän…
Hajusteyliherkkyyshän ei ole mikään mielipidekysymys.
pääsisi ulos liikkumaan
Ei minua haittaa, jos aikuisten sisäliikunnassa tulee hiki. Saa tulla.mites: aikuisten sisällä, tapahtuva liikunta
Minulla ongelmia onely sen kanssa, ulkona voi liikkua vaikka olisi 34 astetta lämmintä, aivan mainiosti
Noista nyt kärsii varmaan vaikka olis syntyny ilman nenää, se saatanan haju menis silti korvista aivoihin. Varsinki lähi-idän äijät täällä pk-seudulla tekee tuota, että hölvätään aivan posketon määrä hajusteita niskaan.
Sylvin pitää alkaa tupakoimaan ja käyttämään kokaiinia joka päivä. Kyllä me saadaan se nenä vähemmän herkäks![]()
Salibandyssa ainaki tulee tälleen ihanana melkoisen ja moinen soija.Ei minua haittaa, jos aikuisten sisäliikunnassa tulee hiki. Saa tulla.
Totta! Harvoin näkee lihavaa narkomaania! Niistä vois moni ottaa mallia.Ilmeisesti ns kovien huumeiden käyttö auttaisi myös haasteellisessa painonhallinnassa. Miksi terveydenhuolto ei ole ehdottanut tätä minulle?
PItäny kato kokeilla kaikki lentokentän kauppojen hajut omalle iholle.![]()
Tässä viitattiin liikuntaan aikuis(t)en sisälläSalibandyssa ainaki tulee tälleen ihanana melkoisen ja moinen soija.
Totta! Harvoin näkee lihavaa narkomaania! Niistä vois moni ottaa mallia.
Minä ymmärsin, että hajusteyliherkällä tarkoitetaan vähän toisenlaista ihmistä kuin sellaista, joka kärsii siitä, jos joku on oikeasti uinut hajuvedessä..
Huomenna uimahalliin. Siellä on kylmäallas.mites: aikuisten sisällä, tapahtuva liikunta
vaikka tykkään koivuista niin ne tuottavat keväisin "hillittömiä aivastelu, räkä valuu ja silmät rähmii" -oireita
Vaadin sellaiset puheet heti lopetettavan.Tässä viitattiin liikuntaan aikuis(t)en sisällä.
Huomenna uimahalliin. Siellä on kylmäallas.