Näin veikkaan. Kai, en minä tiedä, en minä niiden saikkujen/karanteenien syitä tiedä. Tiedän vain että käsittääkseni 10-20 henkeä on pois töistä ja minä en voi leikkaussalissa töitä tehdä ilman heitä.Karanteenissa altistumisepäilyn takia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin veikkaan. Kai, en minä tiedä, en minä niiden saikkujen/karanteenien syitä tiedä. Tiedän vain että käsittääkseni 10-20 henkeä on pois töistä ja minä en voi leikkaussalissa töitä tehdä ilman heitä.Karanteenissa altistumisepäilyn takia?
Työkalun vesipumppupiiristä tuli mahtavan kullanväristä hydrauliöljyä, ku sinne oli hieroutunu mukaan toista sataa grammaa messinkiä säätyvätilavuuksisen pumpun sisuskaluista.Vaihdelaatikko on nyt kunnossa. Mutta jakolaatikko mahtaapi vuotaa öljyä. Eikö motoriöljy ole dieselissä mustaa ja vaihteistossa sotketaan punaista. Tuo oli kullanväristä. Melkein meinasi alkaa naurattaa.
Mulle sanottiin, kun aloin näiden rotiskojen kanssa pelautumaan: Se saattaa vaatia pitkiä oluita iltaisin, jotta verenpaine laskee senverran, etteivät otsasuonet pullota.
Yrittävät sille juustovekellä näyttää vihreälle. Eikö hesellä ole joku tavoite, että puolet vekee vuonna 2030.Double drive-thru tänään, ensin korona drivestä läpi ja sitte hesen drivestä läpi. Olikohan viides testi vaimolle. Roney-Rona madness jatkuu ni hulluuden huumassa otin vekehampparin. Sualanen oli. Ihan syötävä kuitenki jos nälkä on kova.
Yrittävät sille juustovekellä näyttää vihreälle. Eikö hesellä ole joku tavoite, että puolet vekee vuonna 2030.
Varmaan, kun purilainen kuin purilainen käy tilastoon. Juustoveke euron, niin äkkiä nappaa läski sellasen kylkeen, kun kerrosateria ei riitä.
Testasin muuten sen. Syötävää, mutta ei voita perinteistä. Kylkeen jatkossakin aina 4 nugettia ja majo.
Eli nyt kun ne keksii uuden materiaalin, niin legoistakin tulee ihan paskoja?![]()
Tiede | Legopalikka säilyy merivedessä jopa tuhat vuotta ennen kuin murenee
Palikka on esimerkki muoveista, jotka kuormittavat luontoa Legoyhtiö etsii nyt uusia raaka-aineita.www.hs.fi
Finlandia-talo,Kiasma ja Oodi pitää välittömästi purkaa ja uudet rakennukset on tehtävä Lego palikoista!
EU:ssa myytävissä kengissä on ollut jo kauan pakollisena sellaiset pohjat jotka hapertuu itsestään.Eli nyt kun ne keksii uuden materiaalin, niin legoistakin tulee ihan paskoja?
Mikään ei ole pyhää.
EU:ssa myytävissä kengissä on ollut jo kauan pakollisena sellaiset pohjat jotka hapertuu itsestään.
![]()
Miksi Sievin Jalkineen kenkien pohjat murenevat?
Katsojamaamme kummastuttaa Sievi-nahkasaappaiden pohjien mureneminen. Ikää kengillä on tosin jo ainakin noin 15 vuotta, mutta nahkapinta on hyvässä kunnossa.yle.fi
Suomessa ja käsittääkseni koko EU:n alueella ei enää viedä materiaalia kaatopaikalle vaan kaikki poltetaan niin eiköhän kengänvalmistajat voisi tämänkin unohtaa, silloin voisi ottaa vuosienkin päästä kaapista ehjät kengät.
Kerran eräällä marssilla lähti M91 maihinnousukengistä pohjat, ne vaan mureni olemattomiin. Lipottelin sitten viimeiset kilometrit pelkillä nahkapohjilla. Jumalauta.EU:ssa myytävissä kengissä on ollut jo kauan pakollisena sellaiset pohjat jotka hapertuu itsestään.
![]()
Miksi Sievin Jalkineen kenkien pohjat murenevat?
Katsojamaamme kummastuttaa Sievi-nahkasaappaiden pohjien mureneminen. Ikää kengillä on tosin jo ainakin noin 15 vuotta, mutta nahkapinta on hyvässä kunnossa.yle.fi
Suomessa ja käsittääkseni koko EU:n alueella ei enää viedä materiaalia kaatopaikalle vaan kaikki poltetaan niin eiköhän kengänvalmistajat voisi tämänkin unohtaa, silloin voisi ottaa vuosienkin päästä kaapista ehjät kengät.
Joo, kyllä se rauhoittaa mukavasti.Tulipas nukuttua kun kerrankin sai.
Joo, kyllä se rauhoittaa mukavasti.
Eli nyt kun ne keksii uuden materiaalin, niin legoistakin tulee ihan paskoja?
Mikään ei ole pyhää.
Veikkaan että Zündapp ei suostunut käynnistymään tänä aamuna.Judiksella jäätelö loppu?