Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä tuottavuutta pitää ajatella blue-collareidenkin osalta.

Pähkäilen sitä työkseni :D
Ei vaan ole samanlaista mahdollisuutta todeta, että tuli liimattua sen verran suodattimia kasaan kuin päivän aikana abouttiarallaa pitäisi, joten lähdenpä himaan tuntia aiemmin ja aloitan seuraavia osia huomenna. Ymmärtääkseni. Mutta tuottavuutta joutuu toki miettimään.

Kyllä tuottavuutta pitää ajatella blue-collareidenkin osalta.

Pähkäilen sitä työkseni :D
Kyllä, mielestäni tämän pitäisi olla lähtökohtana aina. Tosin joskus kun kommunikoin tätä punaisille kavereille, he eivät pitäneet ajatuksesta, koska he ajattelivat, että heiltä vaadittaisiin silloin enemmän.
Itse olin silloin työpaikassa, jossa piti istua kustannuspaikalla, oli töitä tai ei. Jos sanoin ääneen, että olin omasta osuudestani suoriutunut niin kiitokseksi sai toki tehdä toistenkin työt. Pidemmän päälle mieluimmin hiljaa ja kustannuspaikalla istumista kelloa tuijottaen ja netissä surffaillen. e. oli white-collar jobi.

Mieluimmin niin, että on tuottavuudelle on raamit ja kun niissä suoriutuu, ei työajan seurantaa; Vapaus ja vastuu.

Mieluimmin niin, että on tuottavuudelle on raamit ja kun niissä suoriutuu, ei työajan seurantaa; Vapaus ja vastuu.

Tällä hetkellä ei määriteltyä työaikaa eikä siten mitään seurantaa: työkuormaa parin ihmisen edestä. Sitten notkun näköjään taas täällä, kun tiedän, että ennen viittä ei konetta saa kuitenkaan kiinni.

tuo on se sana jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä

mitä paremmin tuosta voi olla erossa, sitä pienempi riski saada ressiä mistään asiasta
näin olen asian kokenut
ja ressi ei ole terveellistä

tuo on se sana jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä

mitä paremmin tuosta voi olla erossa, sitä pienempi riski saada ressiä mistään asiasta
näin olen asian kokenut
ja ressi ei ole terveellistä
Onhan se noinkin, itse stressaan töistä aina välillä. En kuitenkaan kovin helposti enää sopeutuisi työhön, jossa ei olisi vapautta - vastuu taitaa kuulua pakettiin.

Oma havainto on että siinä vaiheessa kun havaitsee sellaista eteenpäin valumista ja kaiken muun paitsi tuottavan kanssa puuhastelua on se merkki että tyypin on aika vaihtaa paikkaa koska todennäköisesti kyllästynyt hommiin.
Meillä kun periaatteessa kaikki tekee kaikkea niin siinä on paha motivoida toista tarjoamalla työtehtäviä, yleensä se sievi-tuotteen pohjan kuva takataskun kohdalla on kaikille paras ratkaisu.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
kaupan alallakin työskennelleenä voin todeta nykyisen säännöllisen 8-16 olevan aivan riittävää vapautta
Itsekin työskentelin joskus hetken kaupanalalla ja jos se olisi toinen vaihtoehto ja toinen toimistossa 8-16 niin valitsisin myös jälkimmäisen.
Tosin kysyisin, voisinko tehdä 7-15, koska sopisi itselle paremmin.

Komia ois lentää Thai Airways jumbolla ykkösluokassa. Pääsisiköhän lentoemojen viereen nukkumaan, jos pyytäisi nätisti. (Niillä on ihan hyvät sängyt siellä ylähyllyllä)

Komia ois lentää Thai Airways jumbolla ykkösluokassa. Pääsisiköhän lentoemojen viereen nukkumaan, jos pyytäisi nätisti. (Niillä on ihan hyvät sängyt siellä ylähyllyllä)

Broidi oli Emiraateilla Thaimaassa 2010 kun EyjafjallajöKULLI, ejakuloi ja katkaisi lentoliikenteen. Kahden viikon reissu vaihtui vajaan neljän viikon reissuksi. Kun aika tuli nousta koneeseen, oma paikka oli toki buukattu sillee, jolla oli oikeesti paikka sille lennolle. Hän sai paikan ykkösluokassa. Oma yksiö saatana! Oli kuulemma lepposa paluulento.

piipahdettu

574E10E8-3D64-4F0A-8A1E-8D43E938891E.jpeg

luonnon tajoilemassa coolerissa

B53546C1-9E16-499C-A33E-63C84E2C5142.jpeg

Meinasin piipahtaa munkilla ja kaffeella ohi kulkiessa. Mutta ymmärsin, että eihän se valtiovallalle käy.

Eli kotiin sumpin pihautukselle ja pakkasesta kakkoa.

Meinasin piipahtaa munkilla ja kaffeella ohi kulkiessa. Mutta ymmärsin, että eihän se valtiovallalle käy.

Eli kotiin sumpin pihautukselle ja pakkasesta kakkoa.

täälä saa torikahvilassa munkkia ja kahvia ja istua ulkona

nimim. kävin sielä ennen ulosmyytyä olutta #pelkkä #noin_plus_seitsemän_lämmintä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom