Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on 5g liittymä (k-rokote puuttuu) mutta puhelin vielä vanha 4g ja reitittimenä toimii puhelin, junnu kun pelaa pleikkaa ja räplää puhelinta niin pääsääntöisesti kaista riittää vaikka katon samalla tubea tai netflixii mutta ajoittain pätkii, odotan ihmeitä kun saan uuden hupelimen itelle.
Joskus kyllä meinaa vähän olla mulla kilahtelua kun sillä pyörimässä puhelimessa ja pleikassa netti niin puhelin kuumenee ja katkaisee latauksen.

Käytäntöhän sen yleensä sanelee, että settejä on yksi ja se joudutaan hankkimaan tilaa, budjettia, ulkonäköä yms. ajatellen. Ja kyllä hyvin rakennetun ja yleispätevän setin pitäs toimia hyvässä tilassa aika hyvin musatyylistä riippumatta, vaikka jonkinlaisia kompromissejahan kaikki toistimet loppuviimein ovat.

Geneissä on DSP (käytännössä EQ mahdollisuus), jolla voi säätää soundia eri tiloihin ja mieltymyksiin. Se olis se, joka tulis mun tapauksessani kyseeseen, mutta en oo kyllä tehnyt eri asetuksia rokkiin ja klasariin, vaan säätänyt soundin sitä musatyyliä kohden, mitä tulee eniten soiteltua. Näin se todnäk useimmilla menee. Jos luit tuon jostain, niin mitä siellä sanottiin, minkälaista kajaria pitäs olla rokkiin ja minkälaista klasariin?

Luureja on helpompi ostaa useampia eri musatyylejä varten. Ei tarvii ostaa kämppää / lisähuoneita samalla :D

Mun tietoni asiasta on ihan ikivanhaa,olin ahkera HIFI-lehden lukija joskus 80-90 luvuilla.Kyseisessä lehdessähän arviotiin tämmöstäkin asiaa testien yhteydessä.

Miten kannataisi yrittää vahvistaa langatonta verkkoa? On muistaakseni ihan nopea netti mutta kotona työskentely kärsii, koska heikko yhteys huoneessa, jossa haluaisin töitä tehdä.
Pitäisikö ostaa joku vahvistin? Onko sillä väliä, että modeemi on varmaan +10v. vanha?
Ostin ite vanhaan kämppään erillisen verkontoistimen, mutta ei siitä oikein hyvää tullut. Johtui oletettavasti siitä, kun se mun alkupää tietoliikennekaapissa oli päin persettä. Mut tuolta voi katella ja ei noilla isoa monttua tule, vaikkei hirveästi auttaiskaan:

Nyt kun tein uudessa kämpässä verkon jaot vähän fiksummin, niin joka puolella kuuluvuus täysillä.

Mun tietoni asiasta on ihan ikivanhaa,olin ahkera HIFI-lehden lukija joskus 80-90 luvuilla.Kyseisessä lehdessähän arviotiin tämmöstäkin asiaa testien yhteydessä.
Aivan. Kyllä mää tavallaan pystyn kuvittelemaan, mitä tuollaisella on tarkoitettu, mutta aika kirjavia on setit kuin myös kuuntelutilat, joissa soitellaan pääasiassa jotain tiettyä musatyyliä, ts. jokainen noi tekee vähän oman makunsa ja mahdollisuuksiensa mukaan.

Kai jotkut isot paneelit vois olla kivat klasariin ja miksei kai myös rokkiin / raskaampaan, mutta harvemmin niitä kyllä näkee metallimiehillä :D

Pikkuperjantain reikä.

20210324_140941.jpg

Kyllä irman pitäs hankkiutua sinne leikkuriin töihin. Töitä varmaan riittäs kun huomiseltakin peruttiin koko meikäläisen leikkauspäivä kun hoitohenkilöstöä eijjole.

Tai no, minähän jään siis huomenna piereskelemään soffalle, joten minulle tämä meni ihan hyvin.

Kyllä irman pitäs hankkiutua sinne leikkuriin töihin. Töitä varmaan riittäs kun huomiseltakin peruttiin koko meikäläisen leikkauspäivä kun hoitohenkilöstöä eijjole.

Tai no, minähän jään siis huomenna piereskelemään soffalle, joten minulle tämä meni ihan hyvin.
Töllössä oli joku aika sitten joku ylitohtori kommentoimassa notta kiireettömät hommat voidaan lykätä, erikseen vielä mainitsi että katellaan esim sitä ortospedeilyä sitten syssymmällä. Liittyykö tämä nyt asiaan?

Töllössä oli joku aika sitten joku ylitohtori kommentoimassa notta kiireettömät hommat voidaan lykätä, erikseen vielä mainitsi että katellaan esim sitä ortospedeilyä sitten syssymmällä. Liittyykö tämä nyt asiaan?
Ei, vaan siihen että leikkaushoitajia on niin paljon saikulla ja/tai karanteenissa eikä ole reserviä mistä ottaa sairasloman tuuraajia.

hankkiutua töihin

oletko vielä keksinyt mihin itsesi pitäisi hamkkiutua Isona
entä Minä

henkilökohtaisesta tulevaisuudestani en tiedä yhtään mitään muuta, kun että: maitokaupassa pitää tänään käydä, koska: jääkaappi on tyhjä

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Ainakin omassa tuttavapiirissä kun on hoitsuja runsaasti niin pienikin nuha tms. niin ei tässä tilanteessa lähdetä mihinkään leikkuriin tai teholle hommiin vaan jäädään kotiin, parempi niin varmaan.

Ainakin omassa tuttavapiirissä kun on hoitsuja runsaasti niin pienikin nuha tms. niin ei tässä tilanteessa lähdetä mihinkään leikkuriin tai teholle hommiin vaan jäädään kotiin, parempi niin varmaan.
Tai mihinkään muualle. "Normaalisti" lääkärit ja hoitajat ei kovin helposti töistä pois ole pikku flunssien vuoksi, mutta vallitsevassa tilanteessa on aika yksiselitteisesti ohjeistettu että jos on vähänkään tautia päällä niin töihin eijjole asiaa.

Meitsille käynee nykyhommat, tai ainakin toimiala. Painopistettä vois koittaa vaihtaa puhtaasta devauksesta enemmän konsultointiin ja liksaa nyt sais tulla sen tonni pari lisää kuussa, mutta sen jälkeen sais varmaan kohtuu mukavasti jo rahoitettua lelunsa ja vois keskittyä vaan hoitamaan hommansa ja hakemaan sisältöä eloonsa vapaa-ajalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom