Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mua vähän vituttaa toi paino, nyt kun pikkaisen kiristänyt reenaamista niin nostaa mulla heti painoa ja just katoin niin 86kg, alle 75kg ois mulle ihan hyvä.
En nyt aatella ressata tosta painosta ja se miksi se ei laske johtuu ainoastaan dokaamisesta sekä runebergintortuista.

Ai niin, enpä muistanut että Plevnan oluet oli noin kitkeriä, aivan liikaa humalaa? niissä mun makuun tai mitä ikinä onkaan mutta tekee tosi kitkerän maun ja kaikki maistuu ihan samalta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suurin osa suomalaisista pienpanimotuotteista.
Olen huomannut samaa, eikös ipa:n pitäisi olla lähinnä sellaista, ainakin omasta mielestä monet tavalliset ja nyt toi toi Plevnan savulagerikin niin pahasti että peitti sen savun aromin, toisaalta esim. Mallaskosken savulolut (harald) on tosi hyvää ja melkein jopa makeaa.
E: Nyt on Plevnan vehnäolut ja se on pehmeää eikä sitä kitkeryyttä.
Minä en ole oikein koskaan ymmärtänyt kuka tykkää oikeasti siitä kitkeryydestä?

vit**uuuuuuuuuuuuu

s-l500.jpg

Mä en ymmärrä kuinka eurooppa sietää noita neukkuja. Nyt tosin kun on kovat pakkaset niin ei uskalla vittuilla, tulee vilu kun ryssä laittaa kaasuputken kiinni.
Mun mielestä pitäisi nyt laittaa piste niiden perseilylle, kukaan ei vastaa puhelimeen ja rajat kiinni joka kohdasta niin ettei kukaan kulje kumpaankaan suuntaan. Eiku.. sen verran saa olla auki että pohjoisessa puu kulkee kun sieltä tulee mulle kalikat.

Mä en ymmärrä kuinka eurooppa sietää noita neukkuja. Nyt tosin kun on kovat pakkaset niin ei uskalla vittuilla, tulee vilu kun ryssä laittaa kaasuputken kiinni.
Mun mielestä pitäisi nyt laittaa piste niiden perseilylle, kukaan ei vastaa puhelimeen ja rajat kiinni joka kohdasta niin ettei kukaan kulje kumpaankaan suuntaan. Eiku.. sen verran saa olla auki että pohjoisessa puu kulkee kun sieltä tulee mulle kalikat.
Pakko sietää kun ei niille oikein mitään mahda, kaikenlainen pakotekikkailukin osuu lähinnä omaan nilkkaan koska öljy ja kaasu. Ja Vladimir fiksuna miehenä tietää tämän varsin hyvin.

Pakko sietää kun ei niille oikein mitään mahda, kaikenlainen pakotekikkailukin osuu lähinnä omaan nilkkaan koska öljy ja kaasu. Ja Vladimir fiksuna miehenä tietää tämän varsin hyvin.
Täähän se on, toisaalta se ensin tuntuu siltä mutta maailmassa on niin paljon muitakin toimijoita, lisäksi uusiutuvat tukee toimintaa ja jos otetaan nyt hiili takaisin + Saksan ydinvoimalat niin nouhätä. Ai niin.. virheet...

Jäi aika vajaaksi kinttujen kihnuttaminen kun alkoi mielessä pyörimään muut jutut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom