Ketoosidieetti

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mä yritän kans olla ketolla, syksystä asti, mutta nälkä on ihan hillitön. En oo jaksanut laskea makroja, liiallinen rasva saa aikaan ripulin. Ei oo helppoo
Jos kulutus on suurta, niin keto ei ole kyllä helpoin valinta. Itse en pysty ketolla syömään tarpeeksi jos pitää olla kasvukaudella. Tällöin täytyy vedellä syklisellä ketolla. Hiilarien ajoittainen lisääminen lisää nälkää ja auttaa syömään tarpeeksi. Olen tuosta rasvan määrästä huomannut, että siinä on ruoansulatuksen kannalta joitakin eroja kuinka eri rasvat imeytyvät. Eri lähteistä otetut rasvat yhtä aikaa on ollut itselleni toimivin, mutta yleensä en kovin suuria määriä kerralla vedä. Kananmunien, avokadon, juustojen rasva menee aina ongelmitta. Oliiviöljyn kanssa saa olla vähän tarkempi.

Toinen asia minkä huomannut keton ja nälän suhteen on, että varsinkin anaerobinen treeni lisää nälän tunnetta huomattavasti. Itse teen talvisin lähinnä kevyttä aerobista ja sitten voimaa lyhyillä sarjoilla, niin ei ole niinkään tuota ongelmaa. Mutta aina kesäkaudella kun tulee reilusti maastopyöräilyä, jossa menee reippaasti anaerobisen puolelle kun huiputtaa kukkuloita, niin nälkä kasvaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom