Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

@Kajsna vois neuloa seekkerille tohvelit.

tankkitossut.jpg

Impotenssi ja pyrkimys pysyä poissa synnistä?

jäsen katolla lähes oikein, eli: en ole osallistunut ensimmäiseenkään etäpalaveriin, pian on edessä ensimmäinen kun taloyhtiön kokous pidetään teamssilla
toinen sy: kukaan naaras ei ole esittänyt halukkuutta pelehtiä Minun kanssani

Viimeksi muokattu:
on ,tuo, opiskelijaelämä melkomoista
simoissa keskellä päivää!

ehkä minäkin sitten, ehtoolla, saunanpäälle

voisi tietysti käydä työpävän jälkeenkin suoraan tästä, siinä on vain s:mmonen asia; työhousujen taskuista ei löytynyt kun 12€ rahaa, mielelläni a-aleella aina nauttisi minimissan kaksi tuotetta
kortit ja käteisvarannot ja muu omaisuus on huushollissa, eli toisten housujen taskussa

Henkisesti raskas päivä fyysisellä kivulla väritettynä.
Näin asioita vain tapahtuu.
OcHUQ1M.png

#kesäkunto2035

Jalkapäivä.

Taidan mennä Elixialle Ptvgymin sijaan, jaksa venata tuntia räkkiä. Lisäksi hissillä pääsee melkein suoraan alkoon hakemaan vähän 'palautusjuomaa'.

kesäkunto

tarkenna

Minulla sama tavoite asetettu vuonna -00 vuodeksi -15, lopputulos: epäonnistuminen
taviote kesäkunnosta oli: 85kg ruumiinpainon saavuttaminen, lähtötilanne ehkä sama kun tämänhetkinenkin painoni, eli noin 79

Mulla oli tänään jalkapäivä.
On jotenkin palkitsevaa kun kehityksessä puhutaan prosenteissa aina edelliseen kertaan ja jopa ilman tekemisen tuskaa, oikeastaan tänään oli melkein nautiskelua.

Minä haaveilin, että voisin olla vielä joskus lähes samassa kunnossa kuin 2014, siis lähivuosina.
Tällä menolla: EI.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom