Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En se ollut minä ja sitä paitsi se oli vahinko.

Kajari oli ollut seinähyllyllä. Löytyi lattialta ja oli ottanut osumaa. Autotalliteatterin takakaiutin ja oven vieressä, joten veikkaan, että joku vähän paiskonut ovea.
Olin just rustaamassa, että kyllähän ne hajoo kun on sitä voiman paskaa niin että sormilla aukee pakosarjan mutteritkin tosta vaan

Mä en ymmärrä kuinka eurooppa sietää noita neukkuja.

Viisumipakko tästä ikuisuuteen ja ei asumaan tänne. tärkein maanpuolustuksen kulmakivi ettei ole isoa vähemmistöä täällä imho. Liikaa paisunut jo. Keskenään voivat perseillä mitä haluavat.
Ja sit myydään juustoa ja voita ihan håmåna sinne.

On meilläkin aikamoinen propaganda niiden asioista, vain negatiivinen uutisoidaan ja siihen vielä negatiivisemmat spekulaatiot päälle.
Tuo meidän asiakas on tyytyväinen Putiniin kun kysyin. Ei enemmistöä Navalnyit paljoa kiinnosta, miksi pitäisi. Kuulemma työttömän statuksella (bisnekset taitaa mennä venäjän verokarhun ohi) niin hallitukselta saa melkein ilmaiseksi kolmion missä budjailla kun muksujakin on. Ei tommosia asioita täällä ikinä kerrota, olis meidän propagandaa vastaan.
Amerikkalaisista eivät tykkää ollenkaan, eurooppalaiset jees edelleen.

Tuijottelin kuvaa tovin mutta en kyennyt päättelemään miten on asian laita.

tuomio: ylemmäs kuvas on työtasolla valokin, että on hyvä veistää suuroismallia

roikkuvat varmaan pian vetjet KEskisen katossa, sielähän noita muitakin suuroismalleja jo löytyy, mm.rapala: professor

Vähän pisti naurattamaan kun eräs 'liikunta-alan ammattilainen' neuvoi tekemään zercher-kyykyn perseellä etureisien sijaan kun pistin videon FB:n.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom