Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulla taasen ei ole taakseppäin tarkasteluna mitään saavutettavaa, kokoajan ollu ei huono, mutta ei hyväkään kunto, mutta mitäs väliä sillä toisaalta on, kun aurinkorannalla en ole oikein ikinä viihtyny ja uimahallisaan uimassakäymässäkään ei tule käytyä, ruumis on aina vaatteiden alla piilossa

Minä haaveilin, että voisin olla vielä joskus lähes samassa kunnossa kuin 2014, siis lähivuosina.
Tällä menolla: EI.
Minä olen ollut vahvimmillani 2013. siitä ollaan kaukana nyt mutta peruskunto on parempi kuin vuosiin. Itse asiassa leuanvedossa olen lähellä all time huippukuntoa.

Mutta! Ulkofilettä 18€/kg lipastettu.

85E6C5CB-AF84-4A5D-91CD-867F08605437.jpeg

Voi olla, että olen parhaassa kunnossa sen jälkeen kun opin alle satakiloisena paistamaan kalapuikkoja voissa ehkä vuonna -90. Sen jälkeen juuri alle satasen käyty.

Kunto on: surkea.

Päivästä tuli kalliinpuoleinen. Teipit mopoon, keräilymaljakko ja kasa numeroita OST:lle.

Kunto on: surkea.

Päivästä tuli kalliinpuoleinen. Teipit mopoon, keräilymaljakko ja kasa numeroita OST:lle.
Oliko tai onko sulla joku staffikoira jonka nimi on arnold? Noh joka tapauksessa sellanen iso staffi tuli uunisaaressa vastaan ja sitä kutsuttiin Arnoldiksi.

Viimeksi muokattu:
Noh noh, odotellaanpa nyt että koronarajoitukset hellittää niin pääsee muutakin kuin vain katselemaan.

helppohan se on tuollasesta haveilla jonka saa tuosta vaan haettua kylmällä käteisellä

Mulla on vähän sama tilanne kuin Vokotilla sillä lailla, että paino on aina sen 79-81kg. Se vain vaihtelee, että onko se rasvana mahassa vai lihaksena jossain muualla. Rasvalla on kylläkin ollut jonkinmoinen yliote viimeaikoina 😁

tarkennetaan vielä, tilannettani: tuo on siis se maksimipaino joka on vaivatta ylläpidettävissä, jos vaikka saa painon nostettua 83kiloon niin pienikin herpaannus niin se tipahtaa tuohon kasikympin pintaan

on tässä juuri harkinnassa jos kävisi ulkoruokinnassa, laitoin jo hajuvettäki varmuuden vuoksi, maitokaupassa ainakin on käytävä
on meinaan etellinen kerta ravintolassa syömässäkäymääs kerta kuninkuusravien aikaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom