Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hinpunverran on muovisen näkönen

& vastalääkkeeksi The muovimopo, siitä kaikki voivat katoa mallia

Eikai tollasilla rimpuloilla pysty ajamaan, kun tuuli kaataa koko mopon?

Sillonku vielä ajo hajapusalla ja kävi jollain koeajopäivillä kokeilemassa tollasia rimpuloita...ristus että olivat vaappuvia värkkejä ajaa. Kyllä oli kiva istua sitten Moottoripyörän päälle, kun oli semmosta rimpulamopoa kokeillu.

taiteella on hintansa:

Hinta: 100 000 € (ilman autoveroa)

ylivuotinen? ei kai normihinta noin halpa ole voinu olla

valomerkki 4min kuuttua! onnekis olen kotioloissa, tai valitettavasti olen

olutta ON! & Steewenin Wilssonin 180g pyörii 44rpm

huhhuh ja viel kerran huhhuh!

kuntit, paikkakuntamme kuntit

kultainen kulaus aloitti kapakoiden konkurssiin menon, en olisi uskonu, veikkasin bar15 ekaksi

ylivuotinen? ei kai normihinta noin halpa ole voinu olla
Silloin Gen2 busa oli ihan naurettavan halpa siihen nähden millaisen koneen sillä sai. En muista oliko ylivuotinen, mutta eipä niissä 2008-> malleissa muuttunu vuosien aikana kuin väri. Jossaki välissä tuli abs mukaan mutta kaikki muu pysyi samana.

Minun ei kannata ostaa moista muoviluotia. Itseni tuntien, parempi pysyä sellaisissa, joilla ajetaan metsässä, niin säästyy henki todennäköisemmin.

Tai mikä parasta, polkuvehje. Hyvä päivitys kyllä. Moposta pyörään.

naurettavan halpa

ihmekkään, kun joskus vuosia sitten ihmettelin, käytettyjen busen hintoja ku olivat olvana halpoja, mielikuva mopedista on kuitenkin aivan eri hintaluokka

Minun ei kannata ostaa moista muoviluotia. Itseni tuntien, parempi pysyä sellaisissa, joilla ajetaan metsässä, niin säästyy henki todennäköisemmin.

Tai mikä parasta, polkuvehje. Hyvä päivitys kyllä. Moposta pyörään.

Minun ratkaisu on ajaa mopedilla missä ei ole katteen palaakaan, 90km/h on semmonen sopivan lepponen matkavauhti, kovempaa ei ole kiva päästellä

Tommonen tuli kuulokehommiin:

20210203_195402.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom