Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Juu, se et jos tää kottero ois 10k€ tai yli arvoltaan, niin veisin pajalle, mutta vanha paska jolla on lähinnä käyttöarvoa, niin joutaa käpistellä itse.

Jos tuota huomenissa ripustelis turbon takaisin ja jatkaisi vielä hetken kikkailua. Koittaa saahaa pitempi pätkä logattua tuota dataa, josko sieltä jotain löytäis. Jos tästä ei kalua saa, niin eiköhän tuosta joku kuitenkin tuon alakerran osta jollain rahalla :D
Tuosta videosta tulee kyllä väkisinkin ekana mieleen että vois olla polttoainepuolen ongelma, mutta kuten sanottua, pelkkää arvailua.

Toivottavasti tulee kuntoon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä näin töissä kaunista lihaa, kun tohtori heitti lyijyliivejä pois ja paita oli hiestä liimaantunut kaunismuotoiseen selkään ja jyhkeään hauikseen:kuola:

Siinä oli lkr, joka oli selkeästi tehnyt muutakin kuin torkkunut ja munaillut.

Eikö tuota covid ketjua saisi piilotettua, ettei se aina olisi tuossa näkyvillä kun tulee yleiset keskustelu osioon. 🙈

Huomenta, nukuin kyllä todella sikeästi vaikka eilen tuli parin tunnin päikkäritkin koisittua. Huominen tilipäivä lämmittää vähän mieltä, vaikka samaan aikaan onkin laskujen maksu päivä.

Eikö tuota covid ketjua saisi piilotettua, ettei se aina olisi tuossa näkyvillä kun tulee yleiset keskustelu osioon. 🙈

Huomenta, nukuin kyllä todella sikeästi vaikka eilen tuli parin tunnin päikkäritkin koisittua. Huominen tilipäivä lämmittää vähän mieltä, vaikka samaan aikaan onkin laskujen maksu päivä.
Itse piilottaisin pari muutakin ketjua.

Lisäosalla olisi mahdollista:

Kahvi taisi mennä suoraan suoleen kun ei ymmärrys tunnu heräävän millään.

Screenshot_20210128-101225_QuickPic.jpg

ei-huono.jpg

Mulla on runebergin torttu addiktio.
Eilen ostin 2kpl paketin ja söin toisen heti, toisen piilotin muksulta ja söin myöhemmin salaa keittiössä.
Kaupassa oli helpompi mennä kaljahyllyn kuin niiden torttujen ohi äsken :)

Vieläkö ostetaan, 2000 vai 20000 pilkki?

Vai onko bulleroiden/tuulipukujen momentumi jo mennyt?
Mennyt ei ole tae tulevasta, mutta tuskimpa pahemmin sahaa ennen jenkkipörssin aukioloa. Eilen teki 16.30 ---> eteenpäin nousunsa, kun jenkki aukes.
En tiedä tulevasta. Vain menneen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom