Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ihmeen paljonhan täältä alkoi heti vastaavanlaisia vaivoja löytyvän.
Palstan Kovimmat Runkkarit.

Pahimmillaan ei sitäkään kestänyt. Kuormittaa tuota samaa paikkaa.

E: vetoremmit myös tietty käytössä

Oma vastaukseni siis: kompressiohihat+vetoremmit ja kovaa treeniä ja kevennetty runkkailu

Viimeksi muokattu:
Alkaako maltsun leuvanveto olla jo lähellä maxin tasoa.

View: https://www.instagram.com/reel/C4qAtnwr7dx/?igsh=c2M1MzY2dWpnMGto

IMG_0683.gif

Otetaan sitten itsekin remmit (tai versat) käyttöön kun salille palaa. Muutenkin pari hyvää vinkkiä tästä nappasin. Mulla myös Mr T:n tapaan leposärky on melkein pahin mikä on outoa. Kyynärpäät voi tuntua ihan ok:lta, nukahdan hetkeksi sohvalle päikkäreille ja herätessä ihan tulessa taas. Tosin mulla ei säteile (ainakaan viel) hauiksen puolelle, on visusti ihan tossa kyynärpäässä mihin jänne kiinnittyy ja on ihan kosketusarka... silti yksi vinkki tähän oli internetissä notta kalvokäsittelyyn koska jänteelle pitää saada tilaa liikkua... Melkein jo oksensin kivusta pelkkää mielikuvaa ajatellen että joku sillä saakelin tylsällä veitsellä vuolis tota kyynärpäätä mutta mutta... alustava aika käsittelyyn jo sovittu =(

muoks : ostin eilen myös paremmat tai siis, huonommat lämppärit kyynärpäihin. Mulla oli neopreninen jämäkkä mut ostin aavistuksen erilaiset nyt tarkoituksella että ne pidetään koko treeni päällä, ei vain yhdessä liikkeessä. Noi orsillan kiristysjutut oli tennis/golf kyynärpäässä hyvä apu, mutta tämä "voimannostajan kyynärpää" tulee vähän eri paikasta, mutta kaikki kompressio auttanee!

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
internetissä notta kalvokäsittelyyn koska jänteelle pitää saada tilaa liikkua...
Tuo saattaa vähän auttaa ja sitä voi tehdä itsekin.
Kaikenlainen käden (kämmenen) pyörittely yms. sormien puristelu auttaa.
Tämmönen - mikälie patukka on monella auttanut, itsekin hommasin, mutta oireet olivat jo hihoilla menneet, niin ei hirveästi tullut käytettyä - on se siinä sohvapöydällä edelleen, että joskus telkkaria katsoessa vääntelen.

61xHJ8ZyvyL._SL1500_.jpg

Nyt on uskollisuus koetuksella.

Olen vannonut DeWaltin nimeen. Nyt alkanut Makitalta tulemaan semmoista kampetta, että kutina on valtava.

Selviäisinkö kahdessa ekosysteemissä yht´aikaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom