Voisit aloittaa tukiostot. Jos menis yli viiden, nii siihen vois asettaa ansat että myy hiiteen.En tiedä tulevasta. Vain menneen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisit aloittaa tukiostot. Jos menis yli viiden, nii siihen vois asettaa ansat että myy hiiteen.En tiedä tulevasta. Vain menneen.
Nappikauppa ei taida riittää.Voisit aloittaa tukiostot. Jos menis yli viiden, nii siihen vois asettaa ansat että myy hiiteen.
Mulla ihan sama, funtsinut et johtuuko tämä siitä, että asuin Runskin taloa vastapäätä joskun pentuna Porvoossa.Mulla on runebergin torttu addiktio.
Eilen ostin 2kpl paketin ja söin toisen heti, toisen piilotin muksulta ja söin myöhemmin salaa keittiössä.
Kaupassa oli helpompi mennä kaljahyllyn kuin niiden torttujen ohi äsken
Mä taas tykkään kuivemmasta, jätän jopa ihan tahallaan pöydälle kuivumaan.Mulla ihan sama, funtsinut et johtuuko tämä siitä, että asuin Runskin taloa vastapäätä joskun pentuna Porvoossa.
Runskin hötteröitäkin on niin monenlaisia, yleensä nämä valtamerkit Fazer jne tekevät niistä aivan liian kuivia. Suositus: Pekan leivän luomus.
Ihmekkään, että naiset kiertää.Mä taas tykkään kuivemmasta, jätän jopa ihan tahallaan pöydälle kuivumaan.
Pitäs käydä eri kaupasta katsomassa, tosin tulee kalliiksi kun 3,5-4 välillä huitelee 2kpl paketti.
Pitikö mennä sörkkimään sitten sinne?Kyllä tää Nokia pelleily näyttää taas tulevan hyvin kalliiksi. Syö niin paljon torttuja kuin kerkeät, se ei oo lopultakaan kovin kallista.
Elä hättäile. Kone kiinni ja avaa illasta.Kyllä tää Nokia pelleily näyttää taas tulevan hyvin kalliiksi. Syö niin paljon torttua kuin kerkeät, se ei oo lopultakaan kovin kallista.
Peli ei ole niille, joilla vatsanpurut herkät.
Kyllä minulla kikkeli on. Ainakin viimeksi oli kun tarkistin.Lähetään syömään. Naiset onkin paljon parempia pörssipeleissä, kun osaavat olla tunteettomia ja täysin häikäilemättömiä...
On sillä. Oon nähny.Kyllä minulla kikkeli on. Ainakin viimeksi oli kun tarkistin.
Täällä kun oli kerran puhetta savolaisista.
Vaan vorssalaiset ne vasta onkin omanlainen sakki, ehkä ainoat sanat jossa on f kirjain on vanffaari ja pesufati.
Elä hättäile.
@vokot piti tilata oikein CD-formaatissa pari uusinta Insomniumia, kun tykästyin. Nyt on soundi nykyisillä luureilla niin kohdallaan, niin lähti nuokin putoamaan ihan uudella tavalla.
Maailmankaikkeuden paras matkailuohjelma Paskareissu vieraili aikoinaan vorssassakin.Täällä kun oli kerran puhetta savolaisista.
Vaan vorssalaiset ne vasta onkin omanlainen sakki, ehkä ainoat sanat jossa on f kirjain on vanffaari ja pesufati.
Ehkä tänään korjataan vähän takasinpäin. Saas nähdä.e, joskus kun on halavalla ostanu seitsemällä eurolla/kappale niin ei tarvi jännittää
e, joskus kun on halavalla ostanu seitsemällä eurolla/kappale niin ei tarvi jännittää