Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voisit aloittaa tukiostot. Jos menis yli viiden, nii siihen vois asettaa ansat että myy hiiteen.
Nappikauppa ei taida riittää. :LOL:

Sinänsä tämä Nokia-ilmiö on jännä, koska ei vastaa edes GME:tä ja ei ole yhtiö edes läheskään yhtä pahasti shortattu. Mutta koska hype, niin hype.

Mulla on runebergin torttu addiktio.
Eilen ostin 2kpl paketin ja söin toisen heti, toisen piilotin muksulta ja söin myöhemmin salaa keittiössä.
Kaupassa oli helpompi mennä kaljahyllyn kuin niiden torttujen ohi äsken :)
Mulla ihan sama, funtsinut et johtuuko tämä siitä, että asuin Runskin taloa vastapäätä joskun pentuna Porvoossa.
Runskin hötteröitäkin on niin monenlaisia, yleensä nämä valtamerkit Fazer jne tekevät niistä aivan liian kuivia. Suositus: Pekan leivän luomus.

Mulla ihan sama, funtsinut et johtuuko tämä siitä, että asuin Runskin taloa vastapäätä joskun pentuna Porvoossa.
Runskin hötteröitäkin on niin monenlaisia, yleensä nämä valtamerkit Fazer jne tekevät niistä aivan liian kuivia. Suositus: Pekan leivän luomus.
Mä taas tykkään kuivemmasta, jätän jopa ihan tahallaan pöydälle kuivumaan.
Pitäs käydä eri kaupasta katsomassa, tosin tulee kalliiksi kun 3,5-4 välillä huitelee 2kpl paketti.

Täällä kun oli kerran puhetta savolaisista.

Vaan vorssalaiset ne vasta onkin omanlainen sakki, ehkä ainoat sanat jossa on f kirjain on vanffaari ja pesufati.

En nyt taas keksinyt mitään muuta niin lat.amerikkaan etf:ään menin ostamaan.
Oikeastaan syy on se että korona painanut sen maanosan polvilleen ja Brasiliasta median mukaan synkät luvut, he tulevat nousemaan siitä nopeammin kun meillä on täällä ehkä jopa vuosien kitkuttelu edessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom