Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
pitäisköhän tänään taas hakata muutama kerta dronekoetta, kerran oli jo neljästä oikeasta vastauksesta kiinni ettei olisi menny läpi. Muilla kerroilla: ei lähelläkään

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tanskassa olisi edelleen se 8x8 Man tarjolla, miehekkäällä 17litran V10-moottorilla.

Helppo löytää Prisman parkkipaikaltakin kun ei sekotu peruskotteroihin.
Oishan sellainen komia koriste, tosin en kyllä keksi niin mitään järkevää käyttöä moiselle.
Ainoa syy ois just kurvata marketin parkkikselle, miljoonaliivimiesten puheenaiheeksi.

Alle 250 g ei tarvinnut mitään näppäilyjä.

kaikki joissa kamera tarvii

&

olen nyt traficomiin rekisteröity operaattori, voisin juhlistaa ehtoolla asiaa ulosteellä ellei kokoontumisia olisi kielletty

Onnittelumme, olet läpäissyt pilotin online-teoria-kokeen!

Todistus ja muuta tietoa lentämisestä on lähetetty sähköpostiisi.

sinulla on pätevyys ohjata Avoin-kategorian miehittämätöntä ilma-alusta A1 ja A3 alakategorioissa.

Olisi varmaan syytä ottaa yhteyttä tasa-arvovaltuutettuun tai johonkin, jos Trafi käyttää tänäpänä termiä miehittämätön.

olisko kenwood muuten toimiva keino yrittää epätoivoisesti vokotella NAISseuraa, että Minun valvovan silmän alla voi nyt kuka tahansa, täysin selvinpäin, toimia miehittämättömän avoin-kategorian A1 alakategorian ilma-aluksen kauko-ohjaajana ilman minkäänlaisia kursseja

Minä olen miehittämättömän avoin-kategorian A1 alakategorian ilma-aluksen operaattorina täydessä vastuussa, täysin selvinpäin

olisko kenwood muuten toimiva keino yrittää epätoivoisesti vokotella NAISseuraa, että Minun valvovan silmän alla voi nyt kuka tahansa, täysin selvinpäin, toimia miehittämättömän avoin-kategorian A1 alakategorian ilma-aluksen kauko-ohjaajana ilman minkäänlaisia kursseja

Minä olen miehittämättömän avoin-kategorian A1 alakategorian ilma-aluksen operaattorina täydessä vastuussa, täysin selvinpäin
Jos mulla olisi drone niin varmasti heittäisin paikalliseen sinkkuryhmään kyssärin haluisko joku daami lähteä mun kanssa lennolle, dronen kanssa.

Jos mulla olisi drone niin varmasti heittäisin paikalliseen sinkkuryhmään kyssärin haluisko joku daami lähteä mun kanssa lennolle, dronen kanssa.
+ vokotin taidot kuvaamiseen.

Niin voisi laittaa lisäyksen, että saa muistona kuvan instaan ilmasta. Käsin. Ilman maksua.

+ vokotin taidot kuvaamiseen.

Niin voisi laittaa lisäyksen, että saa muistona kuvan instaan ilmasta. Käsin. Ilman maksua.
No todellakin!
Lähtisin myymään tota ideaa välittömästi, jokainen mimmi haluaa jotain erilaista kuvaa instaan/tindeen/jne. sovelluksiin!

No todellakin!
Lähtisin myymään tota ideaa välittömästi, jokainen mimmi haluaa jotain erilaista kuvaa instaan/tindeen/jne. sovelluksiin!
Kyllä.

Harvalla on moisia, joten liket on taattu.

Vokot voisi laittaa tinneriin esimerkkikuvan ilmasta ja kysyä, että lähdetkö istumaan hiljaa kivelle ja katselemaan maisemia.

Kyllä.

Harvalla on moisia, joten liket on taattu.

Vokot voisi laittaa tinneriin esimerkkikuvan ilmasta ja kysyä, että lähdetkö istumaan hiljaa kivelle ja katselemaan maisemia.
Se pitäs nyt vaan saada liittymään niihin ryhmiin ja vielä julkaisemaan noita juttuja, voisi toimia tosin ihan hyvin myös tinderissä ja muissa seuranhaku jutuissa kun ottaisi tuon ilmoituksen teräksi, voisi olla massasta erottuva.

Tossa tuli puhelimeen se posti haluaa allekirjoituksen huijausviesti.Tähän on kuulemma uponnut useihin ihmisiin.Mulle tuli mieleen että kuntavaalit lähestyy ja viimeaikoina on ollu tapetilla vaalihuijaukset ja väärennetyt tulokset.
Eiköhän joku mulkku kehitä huijauksen jossa viranomainen haluaa äänestysluetteloon merkitsemistä varten kaikki mahdolliset pankkitiedot,luottokorttien tiedot,kopiot passista/henkilökortista ja varmuuden vuoksi pitää vielä ladata linkistä kätevä äänestyskone sovellus!Sovelluksella äänestäminen on turvallista ja terveellistä,maskia ei ole pakko käyttää!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom