Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tanskassa olisi edelleen se 8x8 Man tarjolla, miehekkäällä 17litran V10-moottorilla.En nyt taas keksinyt mitään muuta
Sekä jos ei taivu ni pois vois ajaa muiden yli.Tanskassa olisi edelleen se 8x8 Man tarjolla, miehekkäällä 17litran V10-moottorilla.
Helppo löytää Prisman parkkipaikaltakin kun ei sekotu peruskotteroihin.
Oishan sellainen komia koriste, tosin en kyllä keksi niin mitään järkevää käyttöä moiselle.Tanskassa olisi edelleen se 8x8 Man tarjolla, miehekkäällä 17litran V10-moottorilla.
Helppo löytää Prisman parkkipaikaltakin kun ei sekotu peruskotteroihin.
Onko iso rone? Alle 250 g ei tarvinnut mitään näppäilyjä.pitäisköhän tänään taas hakata muutama kerta dronekoetta, kerran oli jo neljästä oikeasta vastauksesta kiinni ettei olisi menny läpi. Muilla kerroilla: ei lähelläkään
Alle 250 g ei tarvinnut mitään näppäilyjä.
tasa-arvovaltuutettu
Jos mulla olisi drone niin varmasti heittäisin paikalliseen sinkkuryhmään kyssärin haluisko joku daami lähteä mun kanssa lennolle, dronen kanssa.olisko kenwood muuten toimiva keino yrittää epätoivoisesti vokotella NAISseuraa, että Minun valvovan silmän alla voi nyt kuka tahansa, täysin selvinpäin, toimia miehittämättömän avoin-kategorian A1 alakategorian ilma-aluksen kauko-ohjaajana ilman minkäänlaisia kursseja
Minä olen miehittämättömän avoin-kategorian A1 alakategorian ilma-aluksen operaattorina täydessä vastuussa, täysin selvinpäin
+ vokotin taidot kuvaamiseen.Jos mulla olisi drone niin varmasti heittäisin paikalliseen sinkkuryhmään kyssärin haluisko joku daami lähteä mun kanssa lennolle, dronen kanssa.
No todellakin!+ vokotin taidot kuvaamiseen.
Niin voisi laittaa lisäyksen, että saa muistona kuvan instaan ilmasta. Käsin. Ilman maksua.
Kyllä.No todellakin!
Lähtisin myymään tota ideaa välittömästi, jokainen mimmi haluaa jotain erilaista kuvaa instaan/tindeen/jne. sovelluksiin!
Se pitäs nyt vaan saada liittymään niihin ryhmiin ja vielä julkaisemaan noita juttuja, voisi toimia tosin ihan hyvin myös tinderissä ja muissa seuranhaku jutuissa kun ottaisi tuon ilmoituksen teräksi, voisi olla massasta erottuva.Kyllä.
Harvalla on moisia, joten liket on taattu.
Vokot voisi laittaa tinneriin esimerkkikuvan ilmasta ja kysyä, että lähdetkö istumaan hiljaa kivelle ja katselemaan maisemia.
Sylvi on nähtävästi muuttanut ääsjoelle.Minä näin töissä kaunista lihaa, kun tohtori heitti lyijyliivejä pois ja paita oli hiestä liimaantunut kaunismuotoiseen selkään ja jyhkeään hauikseen