Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten se opiskelija otti sen tunnin? Oliko pakokauhua ilmassa?
Se meni ihan mukavasti. Kai. Ei oo tullu sanomista.
Niillä on vielä semmosta ällöttävää mielenkiintoa asiaan.
Voi olla. Jotkut riiviöt ovat ylimielisiä ja vähätteleviä jne., minkä kuulemma huomaa erittäin hyvin. On muuten rasittavaa ohjata niitä, jotka luulevat osaavansa kaiken. Jonkinlaista aliarvostusta vaihtelevasti nähtävissä :)

Ei koske pelkästään opiskelijoita.
Juu ei. Onneksi osa sisäistää tämän ajatusmaailman jo hyvässä vaiheessa! Ohjaava kollega sanoi opettaneensa ns. kamalaa kurssia muutama vuosi sitte. Opiskelijat vähätteli, harkoissa oltiin ylimielisiä, vittuiltii opettajille jne. Sitten tajuttiin, että olin kyseistä vuosikurssia :) Hyvin meni!

Asiantuntijoista puheen ollen..

"Pitää pukeutua sään mukaan. Täytyy siis ottaa huomioon paleltumisen vaarat, ortopedian erikoislääkäri Jari Syrjänen kertoo Ilta-Sanomille"

200.webp

Vedetäänkö ruksia seinään?
Olin tuossa jonkun tunnin parin känniintyvän eukon kanssa muutaman tunnin baarissa ja itellä kahvia nenän eessä. Hieman joutui etsimään selkärankaa sanoa että mä lähden kotiin kun toinen olisi ollut menossa karaokea vetämään ja oisi voinut mennä mukaan.

on,se,helppoa kun sen osaa

rehellistä kateutta ilmastossa
No jaa, on tässä sitä huonoakin puolta. Just oli taas kiva selittää että oli tosi kiva olla pari yötä mutta tää matka on kyllä liian pitkä jne. No se on kyllä tottakin mutta silti.
Sun pitää vain löytää sinulle se oikea kanava juttuihin tai sitten riittää vain se yksi joka tulee puskista jossain vaiheessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom