Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan hetki meni tajuta, mitäs nyt oikein meinasit :LOL:

Niin, se taisi olla lopulta lähempänä myslipatukkaa? Muistanko nyt väärin, vai oliko siinä lopulta etes lihaakaan?
Hehe, juu ihan irtonaiseen, käännettyyn ja pestyyn. Suoleen.

En nyt muista, kyllähän siikkeri erilaisia versioita taisi koittaa. Se mikä oli tämä lopullinen, niin en kyllä muista. Syötävää se kyllä oli.

Eikös se ole ennemmin lahja, tunnin ajan edes joku kuuntelee ja tekee mitä pyytää.
Se on välillä vähän siinä ja siinä. Tykkään kyllä ohjata opiskelijoita! Aattelin vaan, että mua kusetetaa ku kaveri kysäs onko mulla klo 12 tulijaa ja sit kaveri häippäs. Toinen sano, että saan opiskelijan ja naureskeli päälle niin en ottanu tosissani :D
En minä, mutta muut. Suurin osa meidän kurssilaisista oli enne kurssin alkua sitä mieltä, ettei tarvi kurssii panostaa ku o naurettavan helppoa läpihuuto juttuja, kun kirurgia oli pari vuotta aikasemmi ja ortopedialla samoja käyty. Meidän tentistä porukka pääsi rimaa hipoen läpi, minä tietysti sain sen toisen hyvän arvosanan :) :) :)

Jotain on nyt vialla, eilen hamritti kun ylimääräisten ajeluiden vuoksi ei ehtinyt salille ja nyt oottelee että iltapäivällä pääsee sinne.
#väärätlääkkeet

Hyvä lumikola possu. Nyt naapurin Nainen pääsee mersullaan liittymästä ulos.

Vähän piti vauhtia ottaa aura-auton penkan ylitykseen. Neliveto: turha.

Ei ongelmia siirtyessä sängystä sohvan ja kahvinkeiton kautta sängyn vieressä olevalle työpöydälle.

Keli oli kyllä hiukka kehno eilisellä kävelylenkillä. Tais pyryttää ja tuulla vähän niinku joka suuntaan, kun tasku oli täynnä lunta, kun otin avaimia himaan tullessa.

Tulipa mieleen nelikolla leikkimisestä niin eilen mietin että onkohan tienhoito ihan kohdallaan kun driftasin jäällä 90 kympin vauhdissa valtatiellä. (18)
Vähän se meinaa ottaa kylmää rinkiä annelin ympärillä kun menee kylkimyyryä, onneksi kaasun lisääminen auttaa.

Eikös se ole ennemmin lahja, tunnin ajan edes joku kuuntelee ja tekee mitä pyytää.
En tiedä lekuriopiskelijoista, mutta harkkareista muuten, niin vaihtelee kyllä tyypistä riippuen ihan älyttömästi. Joitakin saa vahtia ihan koko ajan, ettei tule enemmän haittaa kuin hyötyä, ja jotkut taas ovat varsin pikaiseen jo aivan hyvä apukäsipari oikeisiin hommiin.

Raflamaailmasta elävä esimerkki: tämmöinen päällisin puolin ihan ok oloinen kaveri oli tekemässä harkkaansa meillä pubissa joskus 2010 tienoilla, mutta aika pian selvisi, ettei kaverin lahjat ainakaan baarityössä ole. Kaveria ei olisi pitänyt jättää hetkeksikään yksinään, mutta varmaan hetkellisessä mielenhäiriössä tai käytännön pakosta olin kuitenkin hetken aikaa muualla, purkamassa kuormaa, hakemassa kamaa varastossa tai jotain muuta vastaavaa, niin eikö se ollu kerenny myydä mukin jollekin laitapuolen mummelille, joka ois pitänyt lähettää suoraan matkoihinsa. Tulin takas ja vähän aikaa kattelin menoa, niin mummu oli laskenut alleen ja baarin kangaspenkki ihan kusessa.

Siitä kyllä saatiin ihan opettava esimerkki, miksi kannattaa vähän kattoa, kenelle anniskelee, mutta tän kaverin kanssa sai olla kyllä jatkossakin hereillä. Sit oli kyllä harkkareita, jotka vetivät harkkansa loppuaikana jo samaa vauhtia kuin varsinaiset työntekijät ja jotkut sit palkattiinkin oikeisiin hommiin jälkeenpäin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom