Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osaan myös tilata vodkaretpull.

Siihen se jääkin.

eipäs jääkkään:
Makkaraa ja hapankaalia. Ej muista enään.
Leike oli joku snizel + jotain alkuun.
Se omenajälkkäri oli appfelstruudel.

diesel, dreihundert liter

Vai tarvitseekohan sitä tiskiltä tilata, olisiko Saksa jo niin pitkälle kehittynyt maa että siellä olisi jopa korttitankkaus.

Jotenkin muistikuva, että ainakin kun viimeksi käynyt, niin yöllä sai ensin pyytää avauksen tiskiltä. Sen jälkeen tankkaus ja tiskille maksu. Luulisi, että jos kortti olisi ollut ok, niin ei moista rumbaa olisi tullut tehtyä ja se jäänyt mieleen.

Voi olla, että joku jo ymmärtää korttimaatit.

Tjj varmaan viimeksi tankkaillut.

Jenkeissä piti maksaa ensin tiskille "katevaraus". Sen jälkeen tankkaus.

Motarin varrella, ainakin viimeksi, pysty yölläkin tankkaamaan ihan vain ajamalla mittarille ja löpö tankkiin. Ei vaatinu mitään erillisiä visiitteljä.
Niin tässä oli kyllä ajatuksena myös maksaa se polttoaine.

Motarin varrella, ainakin viimeksi, pysty yölläkin tankkaamaan ihan vain ajamalla mittarille ja löpö tankkiin. Ei vaatinu mitään erillisiä visiitteljä.
Jäin miettiin miksi itse olen käynyt maksaan sisällä.

Voihan se syy olla qushätä ja saada kuitti ostoksesta, että pääsee vessaan, jos vaikka pihalta ei moista saanut.

Tai vaikka tarve ostaa retpulli.

Jäin miettiin miksi itse olen käynyt maksaan sisällä.

Voihan se syy olla qushätä ja saada kuitti ostoksesta, että pääsee vessaan, jos vaikka pihalta ei moista saanut.

Tai vaikka tarve ostaa retpulli.
Joo siis kyllä siellä aina on sisällä maksamassa joutunut käymään, plus tietenkin qshella&maksipeppuli/nollakola.

Ei jos tankkaa ns lentobensaa. Tankki täyteen ja äkkiä pakoon.

Alkuperäinen kysmys oli, voiko maksaa kortilla automaat, vai tarvitseeko käydä sisällä asioimassa käteisellä.
Kortilla oon kyllä viimereissuilla asioinut lähes kaikkijalla, mutta sisällä. En kyllä muista sinänsä korttiautomaatteja suomen tapaan nähneeni, varmaan niitäkin on, mutta yleensä oma nestesäiliö täyttyy samaa tahtia tankin tyhjenemisen kanssa, joten asiointi sisällä jokatapauksessa.. Jossain epämääräisemmän näköisissä paikoissa via balticalla maksoin käteisellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom