Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Petollista tuo tuulen nussima hanki. Ikkunasta kun ulos katseli, niin ois voinu kuvitella et yöllä ripsiny 5cm uutta lunta. Todellisuus 15-30cm riippuen kinostumisesta. Onneksi on linko. Tuli silti hiki.

Kunhan saan työpäivän pulkkaan, menen pihalle kolailemaan: Ihan vain huvin ja urheilun vuoksi. Hiki tulee varmasti ja se on tarkoituskin! Ja samalla voi vähän telmiä koirien kanssa. 🤗
En siis kyllä kolaile koko pihaa vaan silleen riittävästi, että tuntee tehneensä. Mies saa sitten myöhemmin työnnellä mönkkärillä ne mihin ei oma innostus riittänyt. :barefoot:

Onpa kiva että on taas viikonloppu!

Mun pitäs varmaan ottaa taas uusi jantteri hommiin kohta, aika hyviä rekryjä ollut viimeaikoina niin nyt ois kyllä aika kosahtaa.
Hommat kun on pääosin sellaisia että minä tai koulutettu apina niistä suoriutuu niin valitettavasti palkkakin sellainen, matala palkka taas ei ihan niitä laatikon terävimpiä houkuta.
Tosin nyt saattaa olla mahdollisuus saada joltain palvelualalta noheva tyyppi hommiin kun siellä hiljaisempaa.
(eikä ole riistopalkka, alan tessiä paljon parempi mutta silti huono)

Jotain kai tänäänkin pitäs tehdä.

066D2E01-A0F1-4916-AB93-D6A5E2FCB74E.jpeg

Joku yrittää ilmeisesti tsättäilyyn kanssani, harmi että minulla ei oikeuksia nähdä tai vastata tähän tsättäilyyn. Onkohan se Q-annon joka yrittää vaikuttaa mielipiteisiini? Tämä jäänee salaisuudeksi. We will never know...

Nyt löytyi kaakelisaumoihin oiva väline:

Menee paremmin rakoseen, jos sauma on laatan pintaa alempana kuin se kova laikka ja tekee siistimpää jälkeä muutenkin.

havaitsen vaaran merkit on ilmassa(lue:kaksi etellistä viestiä, mm.muhkut&kakkoseen), muistuksena kaikille:

pidetään asiallinen linja

-ei viliinnytä
-hillitty käytös koko ehtoon
-aikasin maate

#perjantaijapoikamies

Jaa a.

Hakisko pullon kossua duunien jälkeen. Emäntä taas tykkää hyvää, mut jos se leppyis jäätelöllä ja ruusuilla :LOL:
protip: Ei niitä kannata nyt perjantaina viedä, vaan vedät samalla mökötyksellä pari päivää ja ruusut sunnuntaina.

pidetään asiallinen linja

-ei viliinnytä
-hillitty käytös koko ehtoon
-aikasin maate

#perjantaijapoikamies
Tsek, itse tällai :D Kun ei jaksa enää kaahata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom