Tulee olemaan haastavaa kyllä keinolla kuin keinolla.Puulle ja öljytä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulee olemaan haastavaa kyllä keinolla kuin keinolla.Puulle ja öljytä
Se on Kajsnalla. Tai siis oli.Eikö sulla ollu joku herkkulakko?
No, ompahan ukolla puuhasteluaTulee olemaan haastavaa kyllä keinolla kuin keinolla.
Yksi on hommata soodapuhallusvälineet, tulee varmasti parasta jälkeä mutta sähköttömyys toki aiheuttaa agrikaattien sun muiden roudaamista.No, ompahan ukolla puuhastelua
Täh..?Eikö sulla ollu joku herkkulakko?
Juuh saispa takas ne ajat...
Minua jäi eniten eniten hämäämään tässä se, että miten nainen pääsi oviaukosta sisään jalat spagaatissa. Kulkiko hän sivuttain vai oliko kenties oviaukko suhteellisen suuri vai naisen jalat suhteettoman lyhyet?Ajatteleppa, mun eka kerta oli balettitanssija. Kun se väänteli niitä koipiaan eri asentoihin, sitä touhua katsellessa olin ihan kuin puulla päähän lyöty. Ei sitä nuori kolli voinut ymmärtää, minkälaisen näytöksen saikaan. Nainen tulee käsillä kävellen ilman pikkareita huoneeseen jalat spagaatissa.
Minua jäi eniten eniten hämäämään tässä se, että miten nainen pääsi oviaukosta sisään jalat spagaatissa. Kulkiko hän sivuttain vai oliko kenties oviaukko suhteellisen suuri vai naisen jalat suhteettoman lyhyet?
Kulkiko hän sivuttain vai oliko kenties oviaukko suhteellisen suuri vai naisen jalat suhteettoman lyhyet?
Itseasiassa kätevä tapa ihan alkuun kun haluaa kehittää kehon hallintaa/voimaa käsilläkävelyyn toi seinänvieressä puuhastelu.Ihminen voi edetä käsilläseisoen myös kylki edellä. Kokeileppa! Jalat voi raahata seinää pitkin, jos ei muuten onnistu.
Jotenkin täällä pakkiksella osataan ruveta aina saivartelemaan täydellisen olennaisista asioista.
No, ainakin chatti 15v sitten oli mahtava paikka sosiaalisesti kömpelölle ihmiselle kuten minä.Saako sieltä pillua? Ainoa oleellinen asia mikä tarvii tietää?
Pillujutut on selvästi katoava luonnonvara, onneksi edes täällä joku sentään yrittää...Löytyi sekin tapaus, jonka mielestä oli nerokas idea hässiä järven jäällä. Oli se kyllä minunkin mielestä
Veikkaan, että ei kannata, postikulut yleensä kumoaa mahdollisen säästön vs. paikallinen.Onkohan joku mesta, josta kannattaa tilata kahvakuulia..? Vai pitääkö vaan lompsia paikalliseen intersporttiin? Oon taas pikkaisen innostunut jumppaamaan lihaskuntoakin kuulilla ja tarvis pari jotain raskaampaa 12 kiloisten kaveriksi.
Tätä toki mietin, että onko järkeä tilata postitse tyyliin 50 - 60 kiloa rautaa.. :D Vois tuon toki tsekata, mitä tulis maksaan kotiin kannettuna, mutta jos menee älyttömäksi, niin kai se on mentävä vaan urheiluliikkeeseen.Veikkaan, että ei kannata, postikulut yleensä kumoaa mahdollisen säästön vs. paikallinen.
Gorillasportsissa olisi näköjään tarjouksessa ja ilmainen kyyti yli 69 EUR tilaukselle, mutta aika vahvasti ei-oota enää. Näkyi joku 24 kg kuula vielä olevan.Tätä toki mietin, että onko järkeä tilata postitse tyyliin 50 - 60 kiloa rautaa.. :D Vois tuon toki tsekata, mitä tulis maksaan kotiin kannettuna, mutta jos menee älyttömäksi, niin kai se on mentävä vaan urheiluliikkeeseen.
Aika jännä että ei oota kun yhteen väliin myytiin viime vuonna niin perkeleesti, luulisi että olisi käytettyjen myynti niin vilkasta että uusien sakkaisi tänä vuonna pahasti.Gorillasportsissa olisi näköjään tarjouksessa ja ilmainen kyyti yli 69 EUR tilaukselle, mutta aika vahvasti ei-oota enää. Näkyi joku 24 kg kuula vielä olevan.