Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuh saispa takas ne ajat...

teitkö +- listausta toiveestasi, minäkin nopeasti ajateltuna olisin ehtottomasti ollut samaa mieltä, mutta tarkemmin ajateltuna en ehkä sittenkään

+nuori
+jaksoi ajoittain uskoa parempaan tulevaisuuten
+koulussa näki NAISia

-ylimäärästä rahaa ei ollu
-NAISta ei saanu
-lähes jatkuva ressi kesätöiden/harjottelupaikan kattelusta/saamisesta
-joutu tehdä kouluhommia

ja Minulla lämpimimmät muistot kissin sätistä, pääsin yhten tytön kanssa kävelylle ja toisen kanssa kahville

Ajatteleppa, mun eka kerta oli balettitanssija. Kun se väänteli niitä koipiaan eri asentoihin, sitä touhua katsellessa olin ihan kuin puulla päähän lyöty. Ei sitä nuori kolli voinut ymmärtää, minkälaisen näytöksen saikaan. Nainen tulee käsillä kävellen ilman pikkareita huoneeseen jalat spagaatissa.
Minua jäi eniten eniten hämäämään tässä se, että miten nainen pääsi oviaukosta sisään jalat spagaatissa. Kulkiko hän sivuttain vai oliko kenties oviaukko suhteellisen suuri vai naisen jalat suhteettoman lyhyet? 🤔

Minua jäi eniten eniten hämäämään tässä se, että miten nainen pääsi oviaukosta sisään jalat spagaatissa. Kulkiko hän sivuttain vai oliko kenties oviaukko suhteellisen suuri vai naisen jalat suhteettoman lyhyet? 🤔

Spagaatihan on tää:

tenor.gif

Sille poikittain ei suomeksi taida olla kunnon termiä / sivuspagaati spigaati yms. mikäsenyo.

Ihminen voi edetä käsilläseisoen myös kylki edellä. Kokeileppa! Jalat voi raahata seinää pitkin, jos ei muuten onnistu.

Jotenkin täällä pakkiksella osataan ruveta aina saivartelemaan täydellisen olennaisista asioista.
Itseasiassa kätevä tapa ihan alkuun kun haluaa kehittää kehon hallintaa/voimaa käsilläkävelyyn toi seinänvieressä puuhastelu.

Asiasta offtopicin offtopicciin:
Salilla on ihmiset paljon ystävällisempiä, onkohan ne tiukkapipo niuhot jossain vapaaehtoisessa salikoronakaranteenissa?
Tosi hyvä ilmapiiri nyt ollut, ei siellä mitään kränää ole ollut mutta todella leppoisaa menoa nyt.

Onkohan joku mesta, josta kannattaa tilata kahvakuulia..? Vai pitääkö vaan lompsia paikalliseen intersporttiin? Oon taas pikkaisen innostunut jumppaamaan lihaskuntoakin kuulilla ja tarvis pari jotain raskaampaa 12 kiloisten kaveriksi.

Onkohan joku mesta, josta kannattaa tilata kahvakuulia..? Vai pitääkö vaan lompsia paikalliseen intersporttiin? Oon taas pikkaisen innostunut jumppaamaan lihaskuntoakin kuulilla ja tarvis pari jotain raskaampaa 12 kiloisten kaveriksi.
Veikkaan, että ei kannata, postikulut yleensä kumoaa mahdollisen säästön vs. paikallinen.

Veikkaan, että ei kannata, postikulut yleensä kumoaa mahdollisen säästön vs. paikallinen.
Tätä toki mietin, että onko järkeä tilata postitse tyyliin 50 - 60 kiloa rautaa.. :D Vois tuon toki tsekata, mitä tulis maksaan kotiin kannettuna, mutta jos menee älyttömäksi, niin kai se on mentävä vaan urheiluliikkeeseen.

Tätä toki mietin, että onko järkeä tilata postitse tyyliin 50 - 60 kiloa rautaa.. :D Vois tuon toki tsekata, mitä tulis maksaan kotiin kannettuna, mutta jos menee älyttömäksi, niin kai se on mentävä vaan urheiluliikkeeseen.
Gorillasportsissa olisi näköjään tarjouksessa ja ilmainen kyyti yli 69 EUR tilaukselle, mutta aika vahvasti ei-oota enää. Näkyi joku 24 kg kuula vielä olevan.

Gorillasportsissa olisi näköjään tarjouksessa ja ilmainen kyyti yli 69 EUR tilaukselle, mutta aika vahvasti ei-oota enää. Näkyi joku 24 kg kuula vielä olevan.
Aika jännä että ei oota kun yhteen väliin myytiin viime vuonna niin perkeleesti, luulisi että olisi käytettyjen myynti niin vilkasta että uusien sakkaisi tänä vuonna pahasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom