Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
17-55/2.8

ei noin paljoa viitti laittaa käteistä kiinni

no, täytyy keksiä muuta ostettavaa, viikkoa on vielä jäljellä

e.voitte suhteuttaa hankintaa siihen, että Minulla on nyt käytettynä ostettu runko lus 3 käytettyä objektia ja käteistä on mennyt noin 280€

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

e.voitte suhteuttaa hankintaa siihen, että Minulla on nyt käytettynä ostettu runko lus 3 käytettyä objektia ja käteistä on mennyt noin 280€
499,- Rajalasta käytetty :)

en ole tälläviikolla vielä ostellu mitään ja tekisi mieli jotain ostaa
Viimeisin ostokseni, kun oli niin edulliset, pari sakkelia. Murtolujuus 68 tonnia.

Menee kiuaskivien viereen odottelemaan sopivaa ajoneuvoa.

Tosin ne on vielä pääkaupunkiseudulla, nouto sitten kun on asiaa isolle kirkolle.

Jaa niitähän voisi käyttää myös kahvakuulan korvikkeina.

Ei ne nyt ihan näin isoja ole.

DOsUckZXcAAVR35.jpg

Digicamera.net on missä myydään eniten käytettyä kameraroinaa ja hintataso varsin kohdillaan pääsääntöisesti (mutta pitää tinkiä toki), sieltä vaan myyntipalsta seurantaan jos haluaa virtuaalishoppailla tai mahdollisesti jopa oikeasti.

Jotenkin semmoinen tutina, että tämän päivän lenkki voi olla hapokas kokemus.

Tarvitsisi jonkun hyvän tekosyyn skipata.

Naapurin ukko teki just lumityöt vol.3 tälle päivälle.
Mä oon tässä pari tuntia miettinyt että jaksaisko laittaa villasukat jalkaan.

Tämä keskustelu sai minut uskomaan, että minunkin pitäisi ostaa kahvakuula.
Hullu!
Vai meinasit oven pidikkeeksi?
E: Itseasiassa käytin tänään kahvakuulaa salilla kun tein askelkyykkyä, tykkään tehdä sitä niin että käsi on ylös pystyssä niin saa samalla coretreeniä.

Hullu!
Vai meinasit oven pidikkeeksi?
E: Itseasiassa käytin tänään kahvakuulaa salilla kun tein askelkyykkyä, tykkään tehdä sitä niin että käsi on ylös pystyssä niin saa samalla coretreeniä.

ovet pysyy onneksi pitämättäkin. Toisaalta vasta reilun vuosi sitten luovuin vanhasta kuulasta, joka oli käyttämättä noin about aina. Mutta se oli sellainen halppismallinen, eli ei läheskään yhtä miellyttävä käyttää kuin on nuo kisakuulat.

Vähän kyllä epäilen, että tulee tämä laskettu katto vastaan heilauttaessa käsiä suoraksi :unsure:

Ubuntu, Code, Docker ja ja ja... Suoraan syvään päätyyn. Monta vuotta sitten mennyt linuxin terminalissa niin nyt pientä haastetta. Kai tuo mieleen palaa, joskus.

Mitäköhän tästä kurssista tulee. :confused:

Tuntuu, että oli kellon aika mikä hyvänsä niin salilla on aina jengiä.

Mutta ei enää ikinä alkuillasta salille, ei mahdu edes hengittämään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom