Deleted member 43228
Miettinyt tuota BBS:ää. Nyt olisi paikka, mutta rahaa ei taida olla panostaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On. Onko ne siis maalattu?Onko täällä RemonttiReiskoilla kokemusta maalinpoisto aineista? Toimiiko esim. terassilaudoituksessa? Vai onko hiontavehje parempi?
Ok, pitää perehtyä. Faijalla olisi rojekti.Nitromors vörkkii maalatulle puulle oikein hyvin.
Sepä juuri. Palautuu montusta varmasti.Tänään huonoja uutisia, mutta kyllä se siitä.
On ja kestopuuta. Maali ei kyllä kulunut, mutta nyt ukko haluis ne pois. Sähköjä ei ole. No ehkä parempi ostaa/vuokrata agrekaatti ja Vehkeet.Onko ne siis maalattu?
Suosittelen lämpimästi.No ehkä parempi ostaa/vuokrata agrekaatti ja Vehkeet.
Meinasitko, että ne sais siististi puulle? Vai tarkoitus maalata taas?On ja kestopuuta. Maali ei kyllä kulunut, mutta nyt ukko haluis ne pois. Sähköjä ei ole. No ehkä parempi ostaa/vuokrata agrekaatti ja Vehkeet.
Yleensä en tykkää koskea vanhaan tavaraan mutta...On ja kestopuuta. Maali ei kyllä kulunut, mutta nyt ukko haluis ne pois. Sähköjä ei ole. No ehkä parempi ostaa/vuokrata agrekaatti ja Vehkeet.
Mä olen päässyt sun fiilikseen kun mun tinnitys on ajoittain linnunlaulua, kiva kun iltaisin kuuluu korvissa titityy.Painoin vahingossa jotain chat-nappulaa ja nyt se peittää puoli ruutua. Siis apua olenko minä jossain chatissa Piporadiolla on ainakin juuri nyt lähetys päällä. Huomenna pääsen kertomaan Psy:lle että lääkitys on muuten kiva, mutta ei vaan toimi.
Voin postittaa parit pillerit.Mä olen päässyt sun fiilikseen kun mun tinnitys on ajoittain linnunlaulua, kiva kun iltaisin kuuluu korvissa titityy.
Jos auttaa tähän tinnitykseen niin musta tulee ziljonääri sen jälkeen.Voin postittaa parit pillerit.
Se on chattiKertokaa mulle ny mikä toi chattijuttu oikeen on?
Kertokaa mulle ny mikä toi chattijuttu oikeen on?