Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko täällä RemonttiReiskoilla kokemusta maalinpoisto aineista? Toimiiko esim. terassilaudoituksessa? Vai onko hiontavehje parempi?
On. Onko ne siis maalattu?

Kulunut maali tuollaisista lähtee erittäin hyvin ihan painepesurilla.

Aineista sellaista kokemusta, että pirullista hommaa, aineen menekki on valtava (hintavaakin on) ja hidasta on ja kuitenkin joutuu vielä pesemään ja/tai hiomaan.

Painoin vahingossa jotain chat-nappulaa ja nyt se peittää puoli ruutua. Siis apua olenko minä jossain chatissa :confused: :eek:Piporadiolla on ainakin juuri nyt lähetys päällä. Huomenna pääsen kertomaan Psy:lle että lääkitys on muuten kiva, mutta ei vaan toimi.

On ja kestopuuta. Maali ei kyllä kulunut, mutta nyt ukko haluis ne pois. Sähköjä ei ole. No ehkä parempi ostaa/vuokrata agrekaatti ja Vehkeet.
Yleensä en tykkää koskea vanhaan tavaraan mutta...
Miten ihan lämpö? Kyllissä kun ei peittävä maali tahdo muutenkaan pysyä niin kosaanilla lämmittää kevyesti ja lastalla pois?
Painoin vahingossa jotain chat-nappulaa ja nyt se peittää puoli ruutua. Siis apua olenko minä jossain chatissa :confused: :eek:Piporadiolla on ainakin juuri nyt lähetys päällä. Huomenna pääsen kertomaan Psy:lle että lääkitys on muuten kiva, mutta ei vaan toimi.
Mä olen päässyt sun fiilikseen kun mun tinnitys on ajoittain linnunlaulua, kiva kun iltaisin kuuluu korvissa titityy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom