Katsoin että olet ollut siellä nurkanvaltaaja, voinko siis tuosta vaan tulla.. siis mennä sun huoneeseen ja siinä alkaa rääpimään reaaliaikaisesti?Se on chatti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katsoin että olet ollut siellä nurkanvaltaaja, voinko siis tuosta vaan tulla.. siis mennä sun huoneeseen ja siinä alkaa rääpimään reaaliaikaisesti?Se on chatti
No piti sinne nyt etes yksi Johtajan kuva käydä laittamassa, vielä kun ilman vippejä onnistui.Katsoin että olet ollut siellä nurkanvaltaaja, voinko siis tuosta vaan tulla.. siis mennä sun huoneeseen ja siinä alkaa rääpimään reaaliaikaisesti?
Koolaus ja uus kansi vanhan päälle.Ok, pitää perehtyä. Faijalla olisi rojekti.
Huone? Minä en ymmärrä yhtään mitään.Katsoin että olet ollut siellä nurkanvaltaaja, voinko siis tuosta vaan tulla.. siis mennä sun huoneeseen ja siinä alkaa rääpimään reaaliaikaisesti?
Puulle ja öljytäMeinasitko, että ne sais siististi puulle? Vai tarkoitus maalata taas?
Eikö sulla ollu joku herkkulakko?Niin kamala työpäivä, että vaati puoli litraa jäätelöä ja kolme suklaapatukkaa. Olo on sama kuin Herr Doktorilla on usein.
Saako sieltä pillua? Ainoa oleellinen asia mikä tarvii tietää?Se on chatti
Saako sieltä pillua? Ainoa oleellinen asia mikä tarvii tietää?
Aika härkäinen näytti olevan kokoonpano. Menis kainaloon panemiseksi.Saako sieltä pillua? Ainoa oleellinen asia mikä tarvii tietää?
Suomi24 chat oli aikanaan loppumaton saalistusmaa, kaatoja tuli ihan tarpeeksi ja tosiaan yksi jäi 12 vuoden ajaksi.Sain ekakertaa pillua KissFm chatista. Oi niitä aikoja...
Juuh saispa takas ne ajat...Sain ekakertaa pillua KissFm chatista. Oi niitä aikoja...
Suomi24 chat oli aikanaan loppumaton saalistusmaa, kaatoja tuli ihan tarpeeksi ja tosiaan yksi jäi 12 vuoden ajaksi.
Mee vittuu siitäAjatteleppa, mun eka kerta oli balettitanssija. Kun se väänteli niitä koipiaan eri asentoihin, sitä touhua katsellessa olin ihan kuin puulla päähän lyöty. Ei sitä nuori kolli voinut ymmärtää, minkälaisen näytöksen saikaan. Nainen tulee käsillä kävellen ilman pikkareita huoneeseen jalat spagaatissa.
Menee melkein tähän kategoriaan :DAjatteleppa, mun eka kerta oli balettitanssija. Kun se väänteli niitä koipiaan eri asentoihin, sitä touhua katsellessa olin ihan kuin puulla päähän lyöty. Ei sitä nuori kolli voinut ymmärtää, minkälaisen näytöksen saikaan. Nainen tulee käsillä kävellen ilman pikkareita huoneeseen jalat spagaatissa.
Ai saatana epäreilu on maailma.Ajatteleppa, mun eka kerta oli balettitanssija. Kun se väänteli niitä koipiaan eri asentoihin, sitä touhua katsellessa olin ihan kuin puulla päähän lyöty. Ei sitä nuori kolli voinut ymmärtää, minkälaisen näytöksen saikaan. Nainen tulee käsillä kävellen ilman pikkareita huoneeseen jalat spagaatissa.
Menee melkein tähän kategoriaan :D
Ei oo naista. Eikä tule.Joo, kysyppä naiseltasi, voisiko hän tehdä illalla ennen nukkumaan menoa tuolleen?