Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katsoin että olet ollut siellä nurkanvaltaaja, voinko siis tuosta vaan tulla.. siis mennä sun huoneeseen ja siinä alkaa rääpimään reaaliaikaisesti?
No piti sinne nyt etes yksi Johtajan kuva käydä laittamassa, vielä kun ilman vippejä onnistui.
En minä tiedä onko siellä jotain huoneitakin? Mutta käy nyt jotakin järkevää höpöttämässä siellä.

Minua ei siellä jatkossa nährä, koska not vippi.

Suomi24 chat oli aikanaan loppumaton saalistusmaa, kaatoja tuli ihan tarpeeksi ja tosiaan yksi jäi 12 vuoden ajaksi.

Ajatteleppa, mun eka kerta oli balettitanssija. Kun se väänteli niitä koipiaan eri asentoihin, sitä touhua katsellessa olin ihan kuin puulla päähän lyöty. Ei sitä nuori kolli voinut ymmärtää, minkälaisen näytöksen saikaan. Nainen tulee käsillä kävellen ilman pikkareita huoneeseen jalat spagaatissa.

Ajatteleppa, mun eka kerta oli balettitanssija. Kun se väänteli niitä koipiaan eri asentoihin, sitä touhua katsellessa olin ihan kuin puulla päähän lyöty. Ei sitä nuori kolli voinut ymmärtää, minkälaisen näytöksen saikaan. Nainen tulee käsillä kävellen ilman pikkareita huoneeseen jalat spagaatissa.
Mee vittuu siitä

Menee melkein tähän kategoriaan :D

beer-1092953_db252_hd.jpeg

Ai saatana epäreilu on maailma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom