Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ihminen voi edetä käsilläseisoen myös kylki edellä. Kokeileppa! Jalat voi raahata seinää pitkin, jos ei muuten onnistu.
No sitähän minä tässä taisin juuri kysyä, eli tuli sivuttain.
Se nyt oli ensimmäinen mielikuva mikä tästä syntyi. Harvemmin naisille, tai ainakin minulle, tulee ensin mieleen näistä erikoisemmista seksitempauksista oliko märkä vittu tai tiukka pillu.
Itse ainakin kuvittelisin, että oma ylipainoinen, alaston ruhoni raahattuna hiestä valuen seinää myöten olisi vähiten seksikkäin näky.

Jostain syystä nyt tunnut ottavan kovinkin kärkkäästi minun sanomiset, tai ainakin tässä lukijan päässä vastaukset ovat luettavissa hyvinkin hyökkäävään sävyyn. Pahoittelut jos otit jotenkin loukkaavana, voimme tästäkin eteenpäin olla ottamatta kontaktia toisiimme.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gorillasportsissa olisi näköjään tarjouksessa ja ilmainen kyyti yli 69 EUR tilaukselle, mutta aika vahvasti ei-oota enää. Näkyi joku 24 kg kuula vielä olevan.
Kiitos tästä, juurikin mainittu 24kg kuula lähti tilaukseen. Parilla kympillä hinnan päälle tuodaan himaan. Ois siellä ollu 32kg ja 36kg kuulaakin, mutta tuollaiset on lattiasta läpi meikäläisen heilumisella, niin piti ottaa varman päälle ja sellainen, jota jaksaa käsitellä :D

muoks. kevättä ja kesää kohden vois ostaa raskaamman, kun pystyy reenaan partsilla ja takapihalla.

Spagaatihan on tää:

tenor.gif

Sille poikittain ei suomeksi taida olla kunnon termiä / sivuspagaati spigaati yms. mikäsenyo.
Ah, totta.

Eikös raskaammilla lasteilla matkahuolto ole edukkaampi vaihtoehto kuin posti?

Kiitos tästä, juurikin mainittu 24kg kuula lähti tilaukseen. Parilla kympillä hinnan päälle tuodaan himaan. Ois siellä ollu 32kg ja 36kg kuulaakin, mutta tuollaiset on lattiasta läpi meikäläisen heilumisella, niin piti ottaa varman päälle ja sellainen, jota jaksaa käsitellä :D

muoks. kevättä ja kesää kohden vois ostaa raskaamman, kun pystyy reenaan partsilla ja takapihalla.
Mitä treeniä sä tekisit noilla 32/36kg kuulilla?
Mulle ollut melkein 24kg maksimi, lähes missä tahansa, jopa maljakyykky tolla painolla tuntuu kovalta kun tekee sarjaa jonkun muun liikkeen kombona.

Mitä treeniä sä tekisit noilla 32/36kg kuulilla?
Mulle ollut melkein 24kg maksimi, lähes missä tahansa, jopa maljakyykky tolla painolla tuntuu kovalta kun tekee sarjaa jonkun muun liikkeen kombona.
Vartalon kiertoja istuen, suorin jaloin mavea pidolla, etuheilautusta, jotain kyykkyvariaatioita (yhden, kahden jalan). Eiköhän noita löytyis tonne alakroppaan ja keskivartaloon painottuen.

Pitäs vaan tosiaan olla jo kunnon tila, kun joutuis käyttämään ihan oikeasti voimaa kuulan liikutteluun.

muoks. njaa, toi kolmekakkonenkin voi olla kyllä jo vähän ikävä pitää käsissä noissa vartalonkierroissa. Kaksnelonen riittänee siihen.

Vartalon kiertoja istuen, suorin jaloin mavea pidolla, etuheilautusta, jotain kyykkyvariaatioita (yhden, kahden jalan). Eiköhän noita löytyis tonne alakroppaan ja keskivartaloon painottuen.

Pitäs vaan tosiaan olla jo kunnon tila, kun joutuis käyttämään ihan oikeasti voimaa kuulan liikutteluun.

muoks. njaa, toi kolmekakkonenkin voi olla kyllä jo vähän ikävä pitää käsissä noissa vartalonkierroissa. Kaksnelonen riittänee siihen.
Mulla oli keväällä ulkotreeneissä 16kg kuula ja 12kg painoliivi, niiden kanssa kun teki yhden käden tempaisuja sekä ihan kyykkyä jne. niin ei yhtään enempää kaivannut. Tosin melkein aina oli useampi eri liike kuten vaikka leuanveto+punnerrus+tempaus esimerkiksi.
E: Olen suunnitellut pihalle omaa salia kesäksi, parit kässärit+tanko+painot. Toisaalta en sitten tiedä osaako sitä treeniä kuitenkaan kotona tehdä.

Mulla oli keväällä ulkotreeneissä 16kg kuula ja 12kg painoliivi, niiden kanssa kun teki yhden käden tempaisuja sekä ihan kyykkyä jne. niin ei yhtään enempää kaivannut. Tosin melkein aina oli useampi eri liike kuten vaikka leuanveto+punnerrus+tempaus esimerkiksi.
E: Olen suunnitellut pihalle omaa salia kesäksi, parit kässärit+tanko+painot. Toisaalta en sitten tiedä osaako sitä treeniä kuitenkaan kotona tehdä.
Joo, kyllähän nuo tuollaiseen kuntopiirityyppiseen reeniin piisaa varmasti hyvin. Mulla ei oo nyt kuin pari 12-kiloista, joilla oon vemputellut pitkin päivää jotain mitä milloinkin.

Tuommoinen yhden käden rinnalleveto + työntö on osoittautunut varsin kivaksi liikkeeksi. Sitä varten ois kyllä voinu hommata jonkun välimallin kuulan ennen tohon kaksneloseen siirtymistä.. Mutta katotaan, miten tuo liikkuu, kun ei oo yli vuoteen tehny juuri mitään voimareeniä :D

Onko @eventa lyönyt vielä biljardipalloja?
Viimeksi taisin pelata kun olen käynyt kuppilassa, eli 2,5 vuotta sitten. Selvinpäin lyömisestä lienee vielä useampi vuosi.
Keppi taitaa vielä olla tallella, mutta ei löydy kunnollista pöytää säällisen matkan päässä.

Ei hele. Pitäis varata aika koronaroketteen ottamista varten.

Ja mikä tää on? TäScreenshot_20210112-122031~2.jpg

tarvisinkohan mä tollasta

17-85mm f4.5-5.6

en ole tälläviikolla vielä ostellu mitään ja tekisi mieli jotain ostaa

tarvisinkohan mä tollasta

17-85mm f4.5-5.6 IS USM

en ole tälläviikolla vielä sotellu mitään ja tekisi mieli jotain ostaa
Et tarvii. Ihan kauhea:
1) valovoima surkea
2) kauheat vääristymät

Se 17-55/2.8 on ihan jees, toki lyhyempi, mutta vaikka kolmannen osapuolen 2.8 ilman vakaajaa mieluummin kuin tuo pimeä pötkylä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom