En oo kyllä välttämättä perillä niiden kaikista muoveista, mutta mulla on Undertaker sekä Titaniumina että Z linenä. Z line selvästi vakaampi. Samaan viittasi pari Z line pituusdriveria, joita testasin. Minun perstuntumallani ESP on jossain Z linen ja Titaniumin välimaastossa, mutta mainosten mukaan sen pitäs lentää suht samalla tavalla kuin Z line. ESP:nä ostaisin kaiken, jos vaan aina löytäis, mutta nyt on nähtävästi joku muukin löytänyt lajin, kun kaikki koko ajan loppu. ESP:hän se noiden ns. premium-muovi on.Miten nuo discraftin muovit menee? Esp ainaki tuntuu hyvältä ja titanium muovilla mulla on undertaker. Muita en oo kokeillu.
Innovalla champion muovi tuntuu hulluna vakaammalta mitä star tai gstar. Ostin roadrunnerin kun luulin alkavani heittää rollereita, mut löysin vaan champion muovilla. Ei käännä yhtään yli vaan lentää 100-120m suoraan. Ja sillä tuleekin heiteltyä pitkät suorat heitot. Toinen erikoiskiekko mulla on Daedalus Gstar muovilla. Se tuntuu tosi alivakaalta ja heitän sillä rystyllä pitkiä oikeelle kaartuvia hyzerflippejä. Paitsi tuulella se lentää ihan miten sattuu.
D line taas muistaakseni niiden halpismuovi, sillä ei oo ollu kuin pari putteria. Ja nyt tuli Jawbreaker Lunia 2 kpl. Hyviä puttereita nuo.
Innovasta samoja kokemuksia. Champion on vakain ja Gstar varmaan alivakain. Mako3 esim. rupes olemaan vähän jo käyttökelvoton Gstar-muovisena, kun rupes olemaan yhtään tehoja heitossa, mutta Championina meni ihan hyvin ja sillä muovilla se on suht lähellä tota Buzzz SS:ää. Nyt ei oo Innovalta käytössä kuin Star-muovin Leopard. Heitän sitä tiukempiin aukkoihin, pidempiin pilleihin tai pikkaisen ylikääntäviin. Toimii hyvin itelle.
Ja mäkin tykkään piiskoa yleisesti noita alivakaita drivereita, mutta just tänään hyvä esimerkki, kun oli vähän huono valinta kovempaan vastatuuleen ja alamäkeen (Discraftin Trasher). Kaatui ihan suoraan oikealle.
edit. noista muoveista vielä, niin Z line ja ESP on ainakin kestäviä ja laadukkaita muoveja Discraftilla. Vähän jääny epäselväksi, mikä tää Titanium on. Sitä varmaan ite harkittee, jos tarttee hitusen alivakaampaa versiota jostain kiekosta. Sit on joku big Z:kin vielä, mutta siitä ei oo mitään kokemusta.. ehkä enemmän joku spessumuovi.
Viimeksi muokattu: