Vähän kuin minä siis, jollain filenius peitenimellä.
kenwood?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän kuin minä siis, jollain filenius peitenimellä.
Onko siellä sellainen?kenwood?
Ex mussukka luki jo aina aikojen alusta kaikki viestit mitä kirjoitin tänne. Loppuaikoina pari nimimerkkiä oli aika laavaa joita piti välttää.Mikäs hässäkkä siinä silloin tulikaan kun piti nimimerkki vaihtaa?
Ei sunkaan mitää koipihommia ollu.
Perinteinen pikaremppa, pikkaisen sirkkelillä ovien alareunasta pois ja mattolistalla parketin reuna piiloon.
Noni… oli nyt relevanttia tietoa taas.Mutta mä haluaisin, että tehdään sitten heti kunnolla ja perusteellisesti. Ei mitään pikaremppoja.
Se on vähä sama ku seksin kanssa.
Noni… oli nyt relevanttia tietoa taas.
Tässä oli hyvä kirjotus aiheesta jos kiinnostaa https://yle.fi/uutiset/3-8189758
"Suola on syy siihen, että uudesta kuksasta juotu neste maistuu kummalliselta. Laulaisen mukaan kupille tulisi tehdä kahvirasvakäsittely sekä maun että kestävyyden parantamiseksi.
– Laita kahdeksi minuutiksi kahvia kuppiin, äläkä yritäkään juoda, koska tässä vaiheessa pahin suola liukenee huokosista. Kaada pois ja anna kuivahtaa pari tuntia, jotta puun huokoset avautuvat, Laulainen neuvoo.
Kuivumisen jälkeen suoritetaan varsinainen kahvirasvakäsittely.
– Suodatinpussin pohjalta otetaan ruokalusikallinen märkiä, lämpimiä kahvinpööniä ja hierretään peukalolla lujasti kupin seinämiin kunnes purut ovat kuivuneet. Rasva imeytyy puun avoimiin huokosiin ja muodostaa vettähylkivän rasvakalvon. Kuksa ei kastu, kuivu ja halkea, ja kalvon alle jäävät kaikki ylimääräiset maut."
Makaan. Kävin kyl pyöräileen ja heittään fribakiekan. Ja hukkasin toki kiekon, niinku aina tolle yhelle radalle..
Noni… oli nyt relevanttia tietoa taas.
Se on pirun hyvä kiekko. Ite heittelen kylläkin suoriin mieluummin SS:ää. Ja heittelen itsekin monesti suoraa heittoa vaativat midarilla, kun driverit feidaa saatanasti enemmän, jos voittaakin sen muutaman metrin mitassa. Mää löysin pari Z-line SS:ää ja tilasin ne poies. Alipainoinen OS mulla ois ylimääräisenä (168-169g) jonain nahkeana muovina.. ei oo tullut heitettyä, kun bägissä kulkee Malta ylivakaana midarina.Viime vkl pääsin heitteleen, kävin kiertää nurmijärven herunen ja hyvinkään sahanmäki. Ihan ok heittoa, par kierrosta.
Nyt keksin tavan miten esp buzzzia heitetään. Heitin toistakymmentäkertaa ihan tikkusuoraan 80-90m. Osu aina milliin kapeilla puuväylillä. Pitäis unohtaa driverit ja heittää avaukset tolla. Tilaisin myös OS ja SS buzzzit esp muovilla ellei olis jokapaikasta loppu.
Se on kait halkaisijaltaan niin iso ja matala rimming job nii sopii kätee.
Lavastettu tilanne tai vanha kuva.
Viime vkl pääsin heitteleen, kävin kiertää nurmijärven herunen ja hyvinkään sahanmäki. Ihan ok heittoa, par kierrosta.
Nyt keksin tavan miten esp buzzzia heitetään. Heitin toistakymmentäkertaa ihan tikkusuoraan 80-90m. Osu aina milliin kapeilla puuväylillä. Pitäis unohtaa driverit ja heittää avaukset tolla. Tilaisin myös OS ja SS buzzzit esp muovilla ellei olis jokapaikasta loppu.
Se on kait halkaisijaltaan niin iso ja matala rimming job nii sopii kätee.
Miten nuo discraftin muovit menee? Esp ainaki tuntuu hyvältä ja titanium muovilla mulla on undertaker. Muita en oo kokeillu.Se on pirun hyvä kiekko. Ite heittelen kylläkin suoriin mieluummin SS:ää. Ja heittelen itsekin monesti suoraa heittoa vaativat midarilla, kun driverit feidaa saatanasti enemmän, jos voittaakin sen muutaman metrin mitassa. Mää löysin pari Z-line SS:ää ja tilasin ne poies. Alipainoinen OS mulla ois ylimääräisenä (168-169g) jonain nahkeana muovina.. ei oo tullut heitettyä, kun bägissä kulkee Malta ylivakaana midarina.
Jos jostain saat käsiisi, niin Avenger SS:ää voi kanssa suositella. Se on itelle vähän kuin pidempi Buzzz. Mää en midarilla saa 90 metriä, mutta tolla lähti viimeksi useamman kerran putkeen semmoisia pillisuoria. Toki jos sulla on enemmän tehoja, niin tuo voi ruveta kääntään yli, että pitäs sitten koittaa jotain hysseflippejä, jos suoraan haluaa mennä..
Huomenna varmaan välipäivä, mutta su viimeistään heittoa. Hiiskan oma rataenkka rikki viimeksi 4 heitolla. Jotain kehitystä on tullut.
Kävin itsekin tänään toistamiseen nyt tässä paikallisella kentällä heittää koko rundin, 18 väylää, viimeksi tulos oli +29 ja nyt +19. Parannusta siis. Eniten ärsytti kun yksi tietty väylä meni niin vituiksi että bar 5 heitin sitten 10. sisään... Pitäis kehittää keino päästää heti irti siitä turhautumisesta kun eka pitkäksi tarkoitettu heitto kopsahtaa 5 metrin päässä puuhun. Meni pakka ns. ihan sekaisin ja lätkin vaa sellasia aivottomia räkäisyjä siitä eteenpäin.