Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hahha! Joo, ollut kyllä kiva kalastuskausi, hirveästi ei saalista ole tullut mutta luonto ja virtaava vesi palkitsee!Sinä se jaksat noita koskia kahlata
No et ole kyllä ainoa kalamies joka on ihan totaalisen hurahtanut tuohon hommaan.
Joo se on niin ärsyttävää se hölskyvä tunne. Ja mä pelkään että tässä iässä nää venähtää jos ei tue.Minä olen aina kotona ilman, mutta muuten en: kävellessä tuntuu ja höllyy epämukavasti, jos tukea ei ole.
Niin minäkin! Näkisit tän parketin näitten jättiläisten tulon jälkeen. Kun spurttia pitää vetää kun lähdetään ulos. Varmaan 5 cm syviä viiltoja.Minä haluan uuden lattian.
Tässä oli hyvä kirjotus aiheesta jos kiinnostaa https://yle.fi/uutiset/3-8189758Ostin kuksan, sellasen oikeesti kunnon kupin. Huomenna Läsäkoskelle, toivottavasti sumppi maistuu taivaalliselta siitä. Viikonloppuja!
Sama mielikuva, myös ’kuksa’ ei aina ole puuta.Peukalolla hyvinkin.
*tirsk*
Rautakaupasta haet vinyylilankkua ja laitat paikalleen.
Niin minäkin! Näkisit tän parketin näitten jättiläisten tulon jälkeen. Kun spurttia pitää vetää kun lähdetään ulos. Varmaan 5 cm syviä viiltoja.
Harjattu ja öljytty rouhea parketti olisi jees.
Perinteinen pikaremppa, pikkaisen sirkkelillä ovien alareunasta pois ja mattolistalla parketin reuna piiloon.Pitäis kai tuo vanha lattia ottaa ensi pois.
Peukalolla hyvinkin.
*tirsk*
No ei saatana, pitää mennä kahtoo!Näistä toilailuista tuli mieleen, onko kukaan huomannut, että Alicia esittelee kroppaansa punttimimmit osion puolella pitkään harkitulla pomminvarmalla salanimellä, josta kukaan ei arvaa kuka kyseessä... ...Alisia...