Ilmainen vinkki: lopettakaa tyhmäily.Täällä kun on nyt friba-asiantuntijoita niin kertokaas nyt mulle mitä kannattaa aloittelijan ostaa, että pääsis harrastamaan? Jälkikasvu nyt innostui kovasti tuosta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilmainen vinkki: lopettakaa tyhmäily.Täällä kun on nyt friba-asiantuntijoita niin kertokaas nyt mulle mitä kannattaa aloittelijan ostaa, että pääsis harrastamaan? Jälkikasvu nyt innostui kovasti tuosta.
Aika metkaa tavaraa kyllä. Ei pahaa, ei hyvää. Pohdimme nautiskellessa, että voisi jopa tottua, jos enemmän olisi ja useammin nauttisi sahtia.Sen verran sivussa normaaleihin kulkureitteihin, että jää vielä tiskille.
Katkaisulaikkat ainakin on siitä hyviä, että ei tule verta. Polttaa yleensä umpeen samalla.Tänään melkein rälläkkä sivalsi polvea, mut yllättävän vähän kumminkin.
Tätä tapaa itse suosin aikoinaan.@irtakk varmaan saat nopeammin ja helpommalla ne kiekot sieltä, mutta jos haluat, niin voin myydä tuosta tyyliin vitosen kappale pari jotain ihan laatuputteria ja driverin. Midareita ei oo ylimääräisiä. Pitäs muutenkin vähän siivota tota ylimääräiseksi jääneiden kiekkojen kasaa.. kasvaa vaan koko ajan, kun pitää ostella ja testata :D
Eeei sentäs. Kaj se suppeeta oli, vaikka suhteellisuusteoria sekin.Niin varmaan puhutaan nyt suppeasta suhteellisuusteoriasta? Yleinenhän vaatii jo matikaltaankin sen verran, ettei ole ensimmäisten vuosien kursseja saatika, että sitä luulis voivan kahlata läpi "liian pikapuolisesti". Vai onko teillä pyöritelty siellä jollain kurssilla vähän niinku muun homman ohessa Einsteinin kenttäyhtälöitä? :D
Oiskohan tänään pulahdettava mereen, vaikka kylmä onkin.
Onhan se jos vaan pääsee sinne Jurmalaan asti kun pitäisi junalla mennä.Kyllä se on mentävä kun kerta otit puheeksi.
@irtakk varmaan saat nopeammin ja helpommalla ne kiekot sieltä, mutta jos haluat, niin voin myydä tuosta tyyliin vitosen kappale pari jotain ihan laatuputteria ja driverin. Midareita ei oo ylimääräisiä. Pitäs muutenkin vähän siivota tota ylimääräiseksi jääneiden kiekkojen kasaa.. kasvaa vaan koko ajan, kun pitää ostella ja testata :D
Ilmainen vinkki: lopettakaa tyhmäily.
Mulle noiden julkisten käyttö on aika vierasta.
Päivän aktiviteettien suunnitelma:
Ehdotappa semmosta että "Mitä jos lähtisit vokot-sedän kanssa mallaskoskelle"Mä teen mitä vaan, että saan jälkikasvun pois pleikkarin ja YouTuben ääreltä.
Ehdotappa semmosta että "Mitä jos lähtisit vokot-sedän kanssa mallaskoskelle"