Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sen verran sivussa normaaleihin kulkureitteihin, että jää vielä tiskille. :cry:
Aika metkaa tavaraa kyllä. Ei pahaa, ei hyvää. Pohdimme nautiskellessa, että voisi jopa tottua, jos enemmän olisi ja useammin nauttisi sahtia.

Joka tapauksessa, viimeksi nauttimani kotisahti oli myös juotavaa. Lienee ollut osaaja joka sen tehnyt.

Kannattaa maistaa, kun joskus kohdalle osuu.

@irtakk varmaan saat nopeammin ja helpommalla ne kiekot sieltä, mutta jos haluat, niin voin myydä tuosta tyyliin vitosen kappale pari jotain ihan laatuputteria ja driverin. Midareita ei oo ylimääräisiä. Pitäs muutenkin vähän siivota tota ylimääräiseksi jääneiden kiekkojen kasaa.. kasvaa vaan koko ajan, kun pitää ostella ja testata :D
Tätä tapaa itse suosin aikoinaan.

Kisaavilta kavereilta ostin just muutamilla euroilla kappale. Niillä kiekkoja kontit täys, niin luopuvat yleensä ilomielin.

Niin varmaan puhutaan nyt suppeasta suhteellisuusteoriasta? Yleinenhän vaatii jo matikaltaankin sen verran, ettei ole ensimmäisten vuosien kursseja saatika, että sitä luulis voivan kahlata läpi "liian pikapuolisesti". Vai onko teillä pyöritelty siellä jollain kurssilla vähän niinku muun homman ohessa Einsteinin kenttäyhtälöitä? :D
Eeei sentäs. Kaj se suppeeta oli, vaikka suhteellisuusteoria sekin.

En minä muista enään mitään kouluhommia yleensäkään. Skannasin juur eilen papereita arkistoon ja nyt jo ongelmia muistaa huhtikuussa päättyneiden kurssien materiaaleja.

Muistini on hyvä, mutta lyhyt. Tenttiin saakka pysyy tieto tallessa. Sinänsä aika persiistä, että opittu tieto katoaa. Ois mukava osata monia matikan hommia. Ääriarvotehtävät yksi jännimpiä asioita jonka voi hyödyntää arjessa ja nekin kaikki jo veks päästä.

to do listalla aamupala, sali, ruoka ja lisää kahvia... Muuten kyl vähän sellainen tunne että mut on rakennettu hiukan turhan herkillä antureilla kaikelle "oudolle" eikä tee hyvää minkään sortin härdelli elämässä kun ensin menee unet, sitten ruokahalut yms... Kyllä, Naiset... Arvasittehan te sen.

@irtakk varmaan saat nopeammin ja helpommalla ne kiekot sieltä, mutta jos haluat, niin voin myydä tuosta tyyliin vitosen kappale pari jotain ihan laatuputteria ja driverin. Midareita ei oo ylimääräisiä. Pitäs muutenkin vähän siivota tota ylimääräiseksi jääneiden kiekkojen kasaa.. kasvaa vaan koko ajan, kun pitää ostella ja testata :D

No pistäpä mulle mailia. irtakk@gmail.com

Ilmainen vinkki: lopettakaa tyhmäily.

Mä teen mitä vaan, että saan jälkikasvun pois pleikkarin ja YouTuben ääreltä.

Päivän aktiviteettien suunnitelma:

Intersportin ale?

09A5EADB-E7B1-4036-AAC6-BB37970ED8FD.jpeg

Mulle noiden julkisten käyttö on aika vierasta.

Sama juttu, lomamatkoilla julkisilla menny varmaan 10x enemmän kilometrejä kuin mitä Suomessa yhteensä. Tai siis sanotaanko viimesen kymmenen vuoden saldo. Viikon metroliput kaupunkikohteissa ja silleen. Täällä lähtökohtaisesti jyrkkä ei.

Päivän aktiviteettien suunnitelma:

näyttää tutulta

eilen oli epämiellyttävä mallaskoskipiipahdus, corona oli imisillä muisto vain
Minä jonotin, kuten sielä on tapana ollut, turvaväliä pitäen, niin erestä ja sivusta ja vessasta rynnittiin ohi tiskille
kostoksi: join yhten,nopeasti,ja vaihdoin ydinkeskustan a-alueelle

äkkilähtökisatkin olisivat lentokentällä, mutta yleiisöä ei päästetä: ikävää

Juoksentelu tälle päivälle suoritettu. Miesolennon kavereita oli illalla grillaamassa, ja on näköjää edelleen nukkumassa. Mä nukahin jo kymmenen jälkeen ja ennen kasia heräsin. Yritin jatkaa unia, mutta eipä onnistunu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom